středa 2. června 2021

Project life album - 10/2021

 Co napsat k dnešním stránkám? Ať žije jednoduchost a krásné papíry. Někdy totiž opravdu stačí tak málo a vzniknou krásné stránky a spokojenost je zaručena.






Na první stránku v kapse o velikosti 8,5x11 jsem použila základní bílou čtvrtku a potom sadu 12x12 papírů z kolekce Keep It Real. Vzorovaný papír jsem ještě zmenšila a potom ho obtáhla černou fixkou, abych ho zvýraznila.


Fotku jsem podlepila papíry ze stejné kolekce a přidala hlavní nápis, který je z aršíku nápisů Wonders Happy Day. Do rohu jsem nalepila puffy samolepku z kolekce Some Days.


Nesmí chybět ani pár enamelek a na konec jsem přidala ještě malý nápis pomocí abeced The Mix No. 2. Ač mám dvě žluté abecedy, které by měly být stejné, tak u druhé je odstín trochu jiný. Bohužel mi chyběla některá písmenka, abych mohla použít jen jednu, tak jsem je prostřídala.

Druhá velká stránka vypadá lépe ve skutečnosti než zde na fotce. Opět jsem použila bílou základní čtvrtku a na ni nalepila utrženou polovinu papíru z kolekce Some Days. Problém jsem měla s výběrem vhodné abecedy, protože výrazné mám spíše tmavé a já se chtěla držet světlého ladění. Naštěstí jsem si vzpomněla na starší abecedu Just A Little Lovely. Je to úžasná abeceda a já lituji, že ji nemám aspoň dvakrát.

Ze stejné kolekce jsem si nařezala pár kartiček o velikosti 3x4, opět jsem si trochu začmárala a potom je poskládala pod fotky. A pak přišlo největší překvapení. Podařilo se mi totiž umístit na stránku několik kytek tak, aby se mi to líbilo. Jednu jsem dokonce využila na roztažení nápisu (=dvojitá radost). Květiny jsou z karanténové kolekce Let's Stay Home. A to vše jsem doplnila bílými a zlatými enamelkami


Už se opravdu moc těším, až se někdy opět sejdeme na Scrapylife Klubu a budeme si moct prolistovat naše alba a pokochat se krásnými stránkami.

Přeji krásné tvoření.

Ajka



Žádné komentáře:

Okomentovat