pondělí 31. května 2021

WITL® 2021 - 3. díl finále

Poslední příspěvek s nahlédnutím do mého  letošního WITL® alba. V minulých příspěvcích jsem ukazovala WITL® 2021 - 1. díl přípravy a WITL® 2021 - 2. díl průběh.

Celkem jsem do alba o velikosti 6x8 inch vložila 39 stran - jsou to plastové kapsy o velikosti 3x8 inch a 6x8 inch, fotky o velikost 7 x 8,5 inch, papírové kapsy s podlouhlou visačkou a rozřaďovače vytvořené z   transparentního acetátu

Toto vše jsem přidala do alba Sn@p Black 6x8 inch k loňskému WITL® 2020.


Titulní stranu jsem vytvořila z  transparentního acetátu o velikosti 12x12 inch a ořízla ho na velikost 7 x 8,5 inch - konkrétně Color Chaos Clear s potiskem černých zig-zag. Na ten jsem nalepila průhlednou E-Z Runner lepící páskou titulní kartičku ze sady AE STORYTELLING Year Kit. Na ni natiskla roller razítkem datumy a nalepila samolepku "WEEK IN THE LIFE"  ze sady AE WITL® 2020.  


Na zadní stranu té titulní, jsem pomocí oboustranného E-Z Runner lepící pásky nalepila kartičku o velikosti 4x6 inch, tak aby se přesně překrývaly. 

Kartičku jsem potiskla digital stamps od Ali Edwards. Stejně tak, si ji ale můžete potisknout sami pomocí klasických razítek, nadepsat rukou, nebo si vytvořit přímo digital stamp svůj vlastní.

Do vzniklé kapsy jsem vložila menší kus kartičky s textem. Aby se dala kartička dobře vytahovat nalepila jsem na ni již předem vyrobené Index Tab. Pokud si TAB chcete vyrobit sami z různých materiálů a barev je skvělým pomocníkem WeR Tab Punch

Na horní stranu kapsy jsem pomocí sešívačky připevnila kulatou, plastovou, z části průhlednou ozdobu s textem "WEEK IN THE LIFE" ze sady WITL Plastic Circle od Ali Edwards a nalepila Phrase (slovo) samolepku


Po titulní straně následují jednotlivé dny, které mají vždy stejné rozřazení:

- acetátový  rozřaďovač o velikosti 3 x 8,5 inch
- titulní fotografii o velikosti 7 x 8,5 inch
- koláž fotografií o velikosti 7 x 8,5 inch (5 fotografií)
- plastová kapsa o velikosti 3x8 inch s fotografií a kartičkou ze sady AE STORYTELLING Year Kit
- druhá strana plastové kapsy o velikosti 3x8 inch s fotografií a další kartičkou ze sady AE STORYTELLING Year Kit
- koláž fotografií o velikosti 7 x 8,5 inch (6 fotografií)
- koláž fotografií o velikosti 7 x 8,5 inch (5 fotografií a volné pole pro průhlednou ozdobu s textem  ze sady WITL Plastic Circle od Ali Edwards a Phrase (slovo) samolepku).
- plastová kapsa o velikosti 6x8 inch s kartičkou ze sady AE STORYTELLING Year Kit a výseky o velikosti 2x2 inch (různé obaly, etikety, štítky a jiné)
- druhá strana plastové kapsy o velikosti 6x8 inch s fotkou a dalšími výseky o velikosti 2x2 inch (různé obaly, etikety, štítky a jiné)
- k tomu jsou ještě v celém albu tři papírové kapsy s podlouhlou visačkou


Acetátový rozřaďovač každého dne jsem jsem vytvořila z  transparentního acetátu o velikosti 12x12 inch - konkrétně Reaching Out Acetate s potiskem bílých květů.

Nařezala ho na pruhy, pomocí Staz-On razítkovací barvy (drží i na lesklých, hladkých površích) jsem natiskla označení dnů "THIS IS MONDAY" atd razítky od Ali Edwards Daily This Is.  Před natisknutím jsem musela z acetátu sloupnout ochranou folii. 

Nakonec jsem do rozřaďovačů udělala díry pomocí Crop-A-Dile Multi Punch od WeR a nalepila již předem vyrobené Index Tab. Na papírek jsem roller razítkem natiskla datum a z druhé strany roller razítkem název dne

Titulní fotografii o velikosti 7 x 8,5 inch jsem vytiskla na foto papír A4 na tiskárně Epson L850.


Tím, že se naše domácnost skládá ze tří členů, vložila jsem do alba tři papírové kapsy s podlouhlou visačkou

Postup výroby kapsy byl jednoduchý:
1 - na A4 jsem si vytiskla nadpis "his story" a "my story" (použila jsem nadpisy od Ali Edwards, ale může být cokoliv - vlastnoruční nadpis, razítko, fotka, atd.). 
2 - na rýhovačce jsem na A4 vyznačila ohyby vlevo i vpravo 2 1/4 inch a ze spoda 3 inch 
3 - shora jsem uřízla 2 inch
4 - spodní ohnutý 3 inch díl jsem uřízla a nechala jen malý proužek
5 - rýhované části jsem slepila vzadu oboustarnnou Super Sticky Red Tape.
6 - nakonec jsem udělala díry pomocí Crop-A-Dile Multi Punch od WeR. 
7 - pomocí samolepící ABC Color Vibe (Simple Stories) jsem na každou kapsu nalepila jméno 

Visačku (o velikosti 3,25 x 8,25 inch) jsem ořízla tak, aby se mi vešla do papírové kapsy a na ni nalepila fotku dané osoby. Na nadpis jsem použila digitalní razítko "this is me" od Ali Edwards a připevnila hřebíček Shape Laptop & Headphone a Shape Mask & Soap

Z druhé strany jsou otázky na které každý vlastnoručně napísal odpovědi. Mám tak 2v1 - odpovědi a rukopis každého z oslovených.


Následuje strana s koláží fotografií o velikosti 7 x 8,5 inch (5 fotografií) a plastová kapsa o velikosti 3x8 inch s fotografií a kartičkou ze sady AE STORYTELLING Year Kit. Na kartičku jsem pomocí samolepící ABC Color Vibe (Simple Stories) nalepila nadpis a doplnila text psaný rukou.


Druhá strana plastové kapsy o velikosti 3x8 inch s fotografií a další kartičkou ze sady AE STORYTELLING Year Kit je opět doplněna o ručně psaný tetx.

Vpravo je další koláž fotografií o velikosti 7 x 8,5 inch (6 fotografií).


Následuje opět koláž fotografií o velikosti 7 x 8,5 inch. Tentokrát s 5 fotografiemi a volným polem. Tam jsem pomocí sešívačky připevnila průhlednou ozdobu s textem  ze sady WITL Plastic Circle od Ali Edwards a Phrase (slovo) samolepku. V sadě samolepek WITL od Ali Edwards jsou i všemožné tvary a barvy a tak jsem přidala další dvě samolepky k textu.
Vpravo je plastová kapsa o velikosti 6x8 inch s kartičkou ze sady AE STORYTELLING Year Kit a výseky o velikosti 2x2 inch (různé obaly, etikety, štítky a jiné). Jak na tisk textu na této kartičce jsem popisovala ZDE


Na poslední stranu letošního WITL® alba jsem k naší společné fotce přidala i fotky prarodičů, které velmi často vídáme, ale v tomto týdnu se vše bohužel seběhlo tak, že jsme je viděli minimálně. Finální text jsem napsala na kartičku "THANKFUL" ze sady AE STORYTELLING Year Kit a doplnila fotku pohledu z okna na západ slunce.
To je celé mé WITL® album 2021. Přeji krásmý týden,

Charlotta














1 komentář:

  1. Tleskám Lotko, moc se mi líbí využití acetátových rozřaďovačů, orazítkované kartičky po celé ploše a využití štítků od jídla a kosmetiky. Máš WITL perfektně promyšlený a propracovaný👍

    OdpovědětVymazat