pondělí 24. května 2021

Project Life 2020 / Week 25 + 28 & layout

Krásné pondělní ráno! Dnes vám ukážu hned 3 kapsičkové stránky a jeden layout z novinkové kolekce CAREFREE od Heidi Swapp ...

Minulý víkend jsme s Lukášem relaxovali na chalupě a samozřejmě jsem si s sebou vzala i nějaké ty "lepíky". Konkrétně již zmíněnou novou kolekci CAREFREE od Heidi. Tu jsem si zamilovala na první pohled a myslím, že půjde dobře i kombinovat s kolekcí STORYLINE CHAPTERS.



První dvě kapsičkové stránky jsem tvořila hlavně z papírových ozdob a samolepek. Kromě nalepeného proužku papíru z paperpadu, jsem jako podkladové kartičky použila obyčejnou bílou čtvrtku. Občas mne mrzí, že už skoro žádná firma nedělá kartičky a já si je takto "musím" dělat sama. Někdy to jde od ruky samo, ale někdy, jako třeba u těchto dvou stránek, to moc nejde. Označení týdne jsem nechala jednoduché - pouze číslovku 25.




Třetí kapsičková stránka už je více "kartičková". Z papírových ozdob a z paperpadu jsem vybrala větší ozdoby a ty upravila na kartičky. Vše jsem pak dozdobila menšími ozdobami a samolepkami buď z paperpadu a nebo z archu. Vše jednoduše, tak jak to mám rada ...





A teď přichází ta pravá výzva! O naší scrapbookové výzvě jsem vám říkala v jednom z minulých článků a tohle je další příspěvek do ní. Kamarádka Jana vybrala a vyřezala jeden cut out a poslala nám ho. Všechny jsme měly tedy stejný start - jeden stejný cut out (já trochu menší, protože lepím na formátu 9x12) a na nás bylo, jakou kolekci vybereme. Já na stole měla rozdělanou právě kolekci CAREFREE a tak jsem sáhla po ní. No .... myslím si, že já a cut outy, stejně jako vyšívání, prostě kamarádi nebudeme! Takhle jsem se u lepení snad ještě nevztekala! 🤦‍♀️🤣





Tak zase brzy ahoj!

Bára


1 komentář:

  1. Barčo, layout s výřezem se Ti náhodou moc povedl, je krásně barevný, svěží:D

    OdpovědětVymazat