pondělí 17. května 2021

Vzpomínka na výlet do skalního obydlí

Hezký den,

dnes jsem si pro Vás připravila dvoustranu z našeho víkendového výletu a také jedno květinovo - balónkové narozeninové přání :-)

V sobotu jsme vyrazili na výlet do skalního obydlí ve Lhotce u Mělníka a blízkého okolí. Bylo to tam moc pěkné a už cestou zpátky jsem měla chuť hned zpracovat fotky, které jsem tam vyfotila. Vytvořila jsem dvoustranu do našeho letošního alba - sešitku Storyline chapter.

 

 

 

Využila jsem jednu ze sad Storyline chapter, která obsahuje jednak papíry o velikosti 6x8, ale také průhledné a papírové samolepky. Když používám papírové samolepky při tvoření layoutů, podlepím si je nejdříve bílým papírem a vystřihnu. Lépe se mi s nimi pak pracuje, můžu si je posouvat po stránce a nemusím se bát, že se mi někam přilepí. Až když je mám na místě, kde se mi líbí, použiji oboustranou pásku - využívám aplikátor na "oboustranku" EZ runner a ozdoby přilepím.

 

Dvoustránku jsem doplnila nápisem Lhotka u Mělníka z abecedy Keep it real od Pinkfresh studia, u které je fajn, že má každé písmeno ve více barvách.

 

 

A takhle "dopadla" celá dvoustrana. :-)


Na neděli jsme měli v plánu oslavu narozenin a díky tomu vzniklo jedno květinové narozeninové přání :-)

 

 

Ze základu přáníčka jsem odřízla pruh z přední strany a nahradila jsem ho pruhem acetátové folie s motivem narozeninových balonků od Pink Paislee. Pomocí vodního štetce a akvarelových barev jsem udělala cákance.


Po delší době jsem použila razítka - tentokrát květiny 5th and Monaco od Pink Paislee. Nejsem velký expert na vybarvování, ale vždycky mě to hrozně baví. Vybarvené květiny jsem vystříhla (kdyby tak babička věděla, že nůžky na vyšívání, které mi koupila, používám na stříhání papíru :-)) a nalepila na základ přáníčka.


Snad se přáníčko bude líbit. :-)


A to je dnes vše, mějte se hezky a brzy "napočtenou".

Kája



Žádné komentáře:

Okomentovat