středa 19. května 2021

Článek plný přání

 

Krásný den vám přeji!

Dnešní článek je plný gratulací, čeká nás (jako rodinu) víkend plný oslav, kdy se po dlouhé době sejdeme a oslavíme všechny narozeniny i svátky od začátku roku. A že to bude jízda :) Někteří příbuzní totiž v covidovém čase stihli mít obojí, ale přání bude jen jedno, zato ve větším rozměru, tak aby se tam věšlo dlouhé psaní.

Doufám, že si tu najdete trochu inspirace, tak jako já ji našla u Káji v pondělním článku.

 

 

 

První gratulace je pro novou zapálenou zahradnici, k jejímu zpracování jsem sáhla po zbytcích kolekce The Herbarium, jež je ještě na e-shopu k dostání. Na základ přání - je 5x7 palců horizontálně orientované jsem použila přáníčkové korpusy i s obálkou, na niž nadepíšu jména oslavenců, tak abychom to nepopletli. Na další použití papírů The Herbarium, tentokrát v PL formátu se můžete podívat na článek z roku 2020.
 

Druhé přání je pro oslavenkyni dospělosti, jak napovídá číslice vyvedená PinkFresh růžovou puffy abecedou. Základ je tentokrát ve vertikále a zdobení úplně jednoduché ze zbytků Joyful day radostné kolekce také od PF. Na tmavomodrém kolečku je 3D samolepícími čtverečky nalepený papírový výsek z téže kolekce. Další inspiraci najdete v tomto článku.
 
 
Na třetí přání jsem použila stejné papíry i základ, ale opět horizontálně situované. Odstřižků jsem zde zpracovala o trochu víc než na "dvojce" a i papírové výseky či puffy abeceda zde dostali svůj prostor. Pomyslnou "třešinkou" na dortu je pak velká modrá enamelka (mimochodem na e-shopu je ještě skladem) z úžasné kolekce Out & About. Nedávno tuhle nejkrásnější PF kolekci použila Baru na zpracování minialba.


Čtvrté přání bude pro mého syna, jež si ze všeho nejvíc přeje SIM kartu, aby si mohl telefonovat se spolužáky. Sice to po skoro 5ti měsících on-line výuky nechápu, ale je to jeho jedinné přání. Simku mu tedy vložíme do vlepené obálky v gratulaci se lvem, protože teď je nejoblíbenější pohádkou Lví král.
Na základ přání jsem nalepila kus čtvrtky od Heidy Swapp a přes ni velký papírový výsek Bo Bunny. Nad vyvedením číslice jsem se trochu zapotila, protože všechny velké devítky, co jsem doma našla byli buď moc malé k dané kompozici nebo se barevně nehodili. Naštěstí jsem si vzpoměla na číselná razítka od Ali Edwards a ta mě zachránila. Zelený zbytek papíru je od Heidy.

Pátá a poslední gratulace je inspirována Kájinou pondělní gratulací. Jen jsem místo acetátové fólie použila vellum. Jako základ jsem použila mnou ušpiněný korpus, který jsem ořízla. Vzniklo mi z toho 5x5 palců velké přání, jež je na přední straně ještě o 1,5 palce užší, tam jsem právě použila vellum a z katastrofy (zašpinění základu) se stala zajímavost. Na zeleném Heidy Swapp odstřižku papíru se plouží lenochod z kolekce Jungle life (další inspiraci můžete najít zde) a pod ním je nápis ze stařičké Boys Fort kolekce. Label je novinkový taktéž od Heidy.


A to je pro dnešek vše, už mi chybí dolepit jen dvě přání a ty vám ukáži později na mém IG profilu. A obdarovat všechny oslavence.

Užijte si zbytek týdne a víkend a za měsíc, tady na blogu se na vás budu těšit!

J.


 





Žádné komentáře:

Okomentovat