středa 26. května 2021

Jak jsem scrapovala auto

Hezký den všem. Jak vyplývá z názvu mého příspěvku, tentokrát jsem se popasovala s layoutem, jehož ústředním motivem je automobil. V sobotu totiž oslavil kulatiny náš kamarád, který je fanda s velkým "F" do automobilů značky Volkswagen Beetle, v našich končinách známých pod označením "brouk." Kamarád Vašek je hrdým majitelem výstavního kousku v barvě Dune - písečná duna a se svou "broučicí" má najeté tisíce kilometrů po českých beetle srazích i zahraničních destinacích. Občas mi z nějaké své akce pošle fotku a z jednoho podzimního výletu mi poslal tohle krásné foto broučice v podzimním listím. Takže když jsem přemýšlela, čím Vaška obdaruji, volba byla jasná...
Rozhodla jsem se mu vytvořit 30 x 30 palcový layout, jehož jádro bude tvořit zmíněná fotka. Jak už jsem se zmínila v některém ze svých předchozích příspěvků, miluji podzimní barvy, takže tvoření byla pro mne velká radost. Použila jsem krásnou podzimní kolekci Days of Splendor od značky Pinkfresh Studio. 


Po dlouhé době jsem vytáhla svoje barvy ve spreji, poněvadž původní bílá stránka mi přišla moc studená, a  tak jsem  si bílou čtvrtku trochu posprejovala. Další variantou bylo použít jako základ strakatý papír z nové kolekce Care free, jaký použila Barča na svém layoutu, ale to se ukázalo jako velká divočina a raději jsem se pokorně vrátila k bílé se zelenými kapkami. 


Pod fotku jsem si nařezala několik papírů z podzimní kolekce, abych dostala fotku do popředí a pak se jala zdobit její okolí. na to jsem využila především papírové výseky. Fotografie plná listí lákala použít výseky listí, které mi vylétávalo do všech stran. A protože broučice má pro kamaráda význam druhého domova na kolečkách, přidala jsem do levého dolního rohu výsek křesla, jako synonymum domácí útulnosti a pohodlnosti. 


Ke zdobení jsem využila i visačky, které jsou také součástí sady. Abych vyjádřila lehkost na první pohled mohutného stroje, přidala jsem na fotku papírový výsek vážky. 


A protože slavil narozeniny nejenom kamarád Vašek, ale i dvě kolegyně z práce, vytvořila jsem jim dvě rychlo přání, kde hlavní roli sehrály ikononická razítka od americké značky Art Impressions. Designéři těchto razítek vytvořily razítka s motivy zralých žen, které se mi velmi hodily. Lotka sice nemá žádné z razítek této značky, ale můžete si vybrat z velkého množství razítek jiných značek


Na druhou stranu přání, jsem jako protiklad k z práce vyřízených žen použila samolepky z knihy samolepek, na texty jsem využila abecedu  Color Vibe Basics Alpha Sticker Book


Doufám, že se mé výtvory budou oslavencům líbit. A vám přeji hezké dny, ať máme toho sluníčka čím dál  víc! 

Miša R. 




2 komentáře:

  1. Míšo, “scrap obraz” s Broučicí bych si hned pověsila na zeď! Máš to nádherný 😍 A ta přání jsou další paráda 😍 Jsi moooc šikovná 😘

    OdpovědětVymazat