pátek 28. května 2021

WITL® 2021 - 2. díl průběh

Dnes vám představím průbeh příprav mého letošního WITL® alba. V minulém příspěvku jsem ukazovala WITL® 2021 - 1. díl přípravy.  

Půjde hlavně o strukturu a typy jak jednotlivé součásti mého WITL® alba tvořím, abych toho nakonec neměla moc najednou. 

Album si vždy rozdělím do několika kroků.

Přípravy - co za materiál (kartičky, samolepky, ozdoby, razítka, Project Life kapsy aj.) chci během tvoření použít a udělám si krabici, do které vše dám. Vím, že nic jiného už většinou nepřidám. Pokud bych totiž měla nepřeberné množství možností, nic bych nevytvořila. O tomto kroku jsem se rozepisovala v  WITL® 2021 - 1. díl přípravy.  

Dalším krokem už je ten samotný týden zaznamenávání jednotlivých dnů od pondělí do pátku. Většinou nic jiného nedělám, jen si píšu několikrát denně poznámky do mobilu. Každý večer před spaním dopíšu daný den, abych ráno mohla začít s "čistým štítem" a nic nedopisovala. Tento rok jsem si i dokonce po několika dnech dané texty vytiskla na kartičky o velikosti 4x6 inch ze sady AE STORYTELLING Year Kit


Jak na kartičky a psaný text v mobilu? 

Mám propojený mobil s počítače, ale klidně se dají texty zkopírovat a přeposlat v e-mailu. A pak už jen vložit tam kam člověk potřebuje.

Já jsem si v online editoru Picmonkey otevřela formu o velikosti 1200 x 1800 px a vytvořila pole podobné kartičce na kterou jsem už od začátku měla v úmyslu psát. Ani nevím jak, ale náhodně rozvržené pole jsem typla napoprvé a pak už vkládala jen texty.

Pak už jsem jen vkládala kartičky ze sady AE STORYTELLING Year Kit do tiskárny a nastavila tisk na velikost 10x15 cm.

Nebudu vám lhát, není to dokonalý jako z tiskárny, ale mě to pro  naše rodinné účely stačí. :-)


Mimo vytištění týdenních textů jsem si tentokrát vymyslela, že zaznamenám oblíbené... jednotlivých členů naší rodiny (tj. moje, mého syna a muže). Je to skvělá příležitost, jak zapojit i další členy rodiny, aby se podíleli na vytvoření tohoto WITL® alba. Překvapivě moji kluci spolupracovali velmi ochotně. Asi už mě znají, že bych jim nedala pokoj... :-) 

Jako titulek každé skupiny, jsem použila digital stamps od Ali Edwards. Stejně tak, si ale můžete jednotlivé skupina nadepsat rukou, nebo si vytvořit digital stamp svoji vlastní právě v on-line editoru Picmonkey a jemu podobné.

Jednotlivé skupiny jsem nadepsala: "stuff of life", "currently cooking", "currently watching", "currently playing", "currently listening" a "currently reading".

Jednotlivé nadpisy a fotky každý o velikosti 2x2 inch jsem vkládala do plastových kapes těchto rozměrů, které jsou součástí 6x8 inch

Jak na fotky  o velikosti 2x2 inch? 

Nejdřív jsem si dané ikony, obrázky a tituly vyhledala on-line. Potom jsem je vložila do online editoru Picmonkey otevřela formu o velikosti 1200 x 1800 px a nasázela šest na každou stranu. Viz. foto níže

Pak už jsem jen nastavila tisk na velikost 10x15 cm a tiskla.

Fotky 2x2 inch do sekce "currently watching":


Fotky 2x2 inch do sekce "currently playing":


Během týdne jsem také sbírala různé obaly, etikety, štítky a jiné, abych je mohla zařadit do mého WITL® alba 2021. Každý jsem pak ořízla na velikost 2x2 inch a nakonec vložila do plastových kapes těchto stejných rozměrů, které jsou součástí 6x8 inch


Jako poslední jsem v této fázi vytvořila kartičku "REASON WHY" - DŮVOD PROĆ (jsem toto album vůbec tvořila). 


V podstatě jsem použila zadní stranu té titulní, kterou jsem vám představila v minulém příspěvku jsem ukazovala WITL® 2021 - 1. díl přípravy.  

Opět jsem použila digital stamps od Ali Edwards. Stejně tak, si ale můžete potisk vytvořit sami pomocí razítek, nadepsat rukou, nebo si vytvořit přímo digital stamp svůj vlastní.

Kartičku o velikosti 4x6 inch jsem pomocí oboustranného E-Z Runner lepící pásky nalepila tak, aby vznikla kapsa. A vložila do ni menší kus kartičky s textem. Aby se dala kartička dobře vytahovat nalepila jsem na ni již předem vyrobené Index Tab. Pokud si je chcete vyrobit sami z různých materiálů a barev je skvělým pomocníkem WeR Tab Punch

Na horní stranu kapsy jsem pomocí sešívačky připevnila kulatou, plastovou, z části průhlednou ozdobu s textem "WEEK IN THE LIFE" ze sady WITL Plastic Circle od Ali Edwards.  A nebyla bych to já, kdybych alespoň někam nenalepila Phrase (slovo) samolepku

A to je pro dnešní den vše. Další a už i finální část vám představím hned v následujícím příspěvku.

Hezký víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat