pátek 14. května 2021

WITL® 2021 - 1. díl přípravy

Rok se s rokem sešel a já tu mám před sebou další svoji výzvu - WITL® 2021. Několik svých prvních roků WITL® jsem přidávala do klasického ročního Project Life alba. Tentokrát to pro mě bude třetí  samostatné PL album o velikosti 6x8 inch. 

Nebudu vám tu popisovat, co je a v čem spočívá WITL® - Week In The Life, protože si to můžete přečíst v jednom z mých starších příspěvků - WITL Jak na to

Ali Edwards, která WITL® vymyslela, vytvořila i plno úžasných sad a doplňků k detailnímu zaznamenání vybraného týdne. Na e-shopu Scrapylife také WITL® produkty máme. 

Přehled mých předešlých WITL zpracování:
WITL® 2020 - samostatné PL album o velikosti 6x8 inch
WITL® 2019 - samostatné PL album o velikosti 6x8 inch
WITL® 2019 - zpracované v klasickém ročním Project Life albu
WITL® 2018 - zpracované v klasickém ročním Project Life albu
WITL® 2017 -  zpracované v klasickém ročním Project Life albu

Přípravu jsem začala o víkendu před samotným zaznamenávaným týdnem. A to včetně prohlížení předchozích alb. Prohlíželi se mnou i moji kluci a bylo jim jasné, že je opět budu zahrnovat otázkami typu - na co teď koukáte? - jaké podcasty posloucháte? - jakou hudbu? - co čtete?... Musím říct, že už si za ty roky zvykli a už začali spolupracovat :-)

Rozhodla jsem se, že tento rok použiju zbytky ze sady AE WITL® 2020. Původně jsem ho použila na zpracování mého WITL® 2020

Pak jsem si vybrala pár kartiček ze sady AE STORYTELLING Year Kit. Bohužel jsem už neměla dost kusů viz. obrázek níže a tak jsem si je nakopírovala - budu mít kombinaci žluto / šedo / tyrkysovo / černou. 


Dále jsem si připravila plastové kapsy o velikosti 3x8 inch a 6x8 inch. Uvidím, kolik a jaké kapsy nakonec použiju. Jen vím, že každý den v týdnu bude mít přesně stejné rozložení. 


Při posledním naskladňování Scrapylife NOVINEK jsem si zamilovala transparentní acetáty o velikosti 12x12 inch - konkrétně Reaching Out Acetate s potiskem bílých květů.

Acetát jsem nařezala na pruhy, které použiju jako rozřaďovače  jednotlivých dnů. Pomocí Staz-On razítkovací barvy (drží i na lesklých, hladkých površích) jsem natiskla označení dnů "THIS IS MONDAY" atd razítky od Ali Edwards Daily This Is.  Před natisknutím jsem musela z acetátu sloupnout ochranou folii. 

Nakonec jsem do rozřaďovačů udělala díry pomocí Crop-A-Dile Multi Punch od WeR.  










Mimo plastových rozřaďovačů jsem si také připravila tři papírové kapsy, do kterých vložím podlouhlou visačku pro každého člena rodiny. 

Vymyslím nějaké otázky a každý na ně vlastnoručně napíše odpovědi. Budu tím mít 2v1 - odpovědi a rukopis každého z oslovených.

Postup výroby byl jednoduchý:
1 - na A4 jsem si vytiskla nadpis "his story" a "my story" (použila jsem nadpisy od Ali Edwards, ale může být cokoliv - vlastnoruční nadpis, razítko, fotka, atd.). 
2 - na rýhovačce jsem na A4 vyznačila ohyby vlevo i vpravo 2 1/4 inch a ze spoda 3 inch 
3 - shora jsem uřízla 2 inch
4 - spodní ohnutý 3 inch díl jsem uřízla a nechala jen malý proužek
5 - rýhované části jsem slepila vzadu oboustarnnou Super Sticky Red Tape.
6 - nakonec jsem udělala díry pomocí Crop-A-Dile Multi Punch od WeR.  

Protože tento příspěvek vychází v pátek, kdy už mám za sebou pět dnů zaznamenávání, mám už i pár kartiček s texty popisující naše náplně. Původně jsem přemýslela, že detailnější náplně budu také psát ručně, ale přes den to nestíhám. Tak si několikrát denně otevřu poznámky na telefonu a texty si tam nadiktuju nebo napíšu. Hned po prvním dni jsem věděla, že se mi nebudou chtít ručně přepisovat. 

V online editoru Picmonkey jsem si otevřela formu o velikosti 1200 x 1800 px a vytvořila pole podobné kartičce na kterou jsem už od začátku měla v úmyslu psát. Ani nevím jak, ale náhodně rozvržené pole jsem typla napoprvé a pak už vkládala jen texty.

Pak už jsem jen vkládala kartičky ze sady AE STORYTELLING Year Kit a nastavila tisk na velikost 10x15 cm.



Jako poslední v přípravách jsem vytvořila titulní stranu z  transparentní acetáty o velikosti 12x12 inch - konkrétně Color Chaos Clear s potiskem černých zig-zag. Na tu jsem nalepila průhlednou E-Z Runner lepící páskou titulní kartičku ze sady AE STORYTELLING Year Kit. Na ni natiskla roller razítkem datumy a nalepila samolepku "WEEK IN THE LIFE"  ze sady AE WITL® 2020


Vše budu vkládat do alba o velikosti 6x8 inch., konkrétně vše budu přidávat k WITL® 2020.

To je pro dnešní den vše. Přeji krásmý víkend,

Charlotta



2 komentáře:

  1. Ty tvoje přípravy jsou prostě skvělý! Každý rok žasnu co jsi vymyslela! ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Lotko, smekám nad Tvou precizností a systematičností a už se moc těším na výsledek!

    OdpovědětVymazat