pondělí 10. května 2021

MINIALBUM - Velichovky 2020 (Prohlídka alba, 2. část + VIDEO)

Krásné pondělní ráno! Dnes tu pro vás mám druhé pokračování prohlídky našeho alba z loňské dovolené. Tak pojďme na to!





V minulém článku jste mohli tipovat, kolik metrů rollátka jsem na nalepení alba spotřebovala. Tak kolik metrů jste tipovali? 😁 Já jsem se dopočítala k cca 67 metrům! 😲 A to počítám opravdu jen vnitřek 😁

Druhá část alba je hlavně o výletu do Adršpachu a na to se úplně skvěle hodila kolekce OUT&ABOUT od PINK FRESH. Druhá část alba je snad ještě víc nacpaná než ta první 😁













Tady, aby se mi papírová kapsička dobře vešla, jsem ji prostě uřízla 😁 a zadní papír pak znovu napojila.



A tady už je slíbená videoprohlídka! 


Tak zase brzy ahoj! ❤

Barbora



Žádné komentáře:

Okomentovat