středa 23. června 2021

Project life album - 11/2021

V dnešním příspěvku bych vám chtěla ukázat přípravy na letošní prázdniny. Být připravena stejně jako Kája ve svém příspěvku z pondělka nebo Míša a její strašidelné album. ALE já ani nevím, kde budeme trávit dovolenou (mám ji jen nahlášenou v práci, toť vše). Proto jsem si řekla, že by bylo vhodné snížit počet nezpracovaných alb z dovolené. Vzala jsem si krásné růžové album 6x8 a neuvěřitelnou zásobu materiálu na tvoření.



Cíl na prázdniny je tedy jasný - začít a dodělat album z Radvánovic. Představa byla používat nové papíry, razítkovat a provětrat zásoby ozdob. Na prvních stránkách se mi povedlo razítkovat a jelikož jsou abecedy také ozdoby, tak mám dva body ze tří.
Stránky jsem chtěla tvořit jednoduché a s převahou růžových papírů (ale asi budu muset vytvořit spíše školkové album, aby to bylo opravdu jisté). Do první kapsy 6x8 jsem tedy vložila jednoduchou úvodní stránku. Na základový bílý papír jsem nalepila krásný růžový z kolekce Lets Stay Home.

Hlavní abecedou je roztomilá a vtipná All Heart, u které mi bohužel dochází samohlásky, klasika. Doplnila jsem ji abecedou od Sticko, ve které je neuvěřitelné množství písmenek a číslic. Abych stránku zvýraznila (aniž bych musela obšívat), tak jsem zvolila velmi starou techniku a pomocí MiniArchivalů jsem si obtáhla okraje.

Když už jsem měla bílý základ, tak proč ho nevyužít z druhé strany? Jelikož stránka bude textová, tak jsem si do horní a dolní části stránky nalepila hlavní nápisy pomocí abecedy Picnic In The Park. Abeceda je to hezká, ale to provedení, kdy stále musíte v aršících hledat odpovídající písmenka z požadované barvy je rozčilující (asi s tím udělám krátký proces a rozstřihám to!)

Barvy jsem vybrala dle nadpisů. Myšlenkové pochody KAPITÁN-VODA-MODRÁ a ČESKÝ RÁJ- PŘÍRODA-ZELENÁ byly velmi hlasité. Podařilo se mi najít odpovídající razítkovací barvičky a hoodně stará razítka Coffee Stains. Přes nalepené nápisy jsem si dala pruh papíru a mohlo se razítkovat.

Vše jsem ještě doplnila razítky ze sady Daily Life. Po doplnění vytištěného textu doplním enamelky, pokud najdu odpovídající odstíny.Kdoví.

Protější stránka je kartičková a snažila jsem se navázat na barvy z předchozí stránky. Hned mě napadla sada 6x6 z kolekce Case Of The Bluhs. Barevné papíry slouží jako podklad a bílé jsem poničila trháním. Poničila nebo vylepšila? A opět jsem razítkovala.

Ze zbytku papíru jsem podlepila fotku a udělala proužek na nápis, který je natištěný razítkovací abecedou Stay Colorful. Proč zrovna tato fotka? Nevím, co jsem dělala, ale nemám jinou fotku interiéru, ach jo.

Poslední kartička je opět s utrženým papírem a razítkováním. Jen jsem krom hesla a linky přidala čmárání ala falešné šití. Spodní okraj jsem nepřilepila, ale efekt se v kapsičce stejně ztratí.

Na závěr můj oblíbený trik. Získám tak trochu více papíru (třeba na podlepení fotky, protože rozměr 2x6 je malý) a odlehčím albu. Na rámeček mi bohatě postačí řezačka/rýhovačka, kterou jsem stejně používala na řezání papírů. Na jezdci jsou rysky a ty vás krásně navedou na rohy vnitřního obdélníku.

Ač jsou stránky jednoduché, tak jsem je lepila nehezky dlouho a musím na tom zapracovat. Věřím, že ke konci alba to půjde rychleji. Pokud si tedy myslíte, že lepíte pomalu, tak v tom nejste sami. 

Přeji krásné tvoření i přípravy na prázdniny.

Ajka




Žádné komentáře:

Okomentovat