středa 10. března 2021

Project Life Week 9/2019

 

Krásný den Vám přeji!

Dnes to bude bez "Aliny", aby si na své přišli i ostatní, jež nejsou její příznivci. I když? Lze to vůbec? 

V roce 2019 mám ještě pár nezpracovaných týdnů (čti přesně 39) a chci při jejich zpracování provětrat své zásoby materiálu a zjistit, zda mne daná kolekce ještě baví a použila bych ji i na další týden, či je na čase se s ní rozloučit a poslat ji dál.

Pro dnešní článek jsem si tak zvolila kolekci Gingham Farm od MME. Pár věcí (PL strana, přání) jsem s ní již slepila a po tomto článku mi zůstal materiál tak na max. jeden PL týden. Tahle kolekce se vyplatila a mně se velmi líbila. Co vy? Pořídili jste si ji? Jestli jste to ještě nestihli na e-shopu je ještě k mání.

 

Levou stranu jsem vložila do kapsy typu A. K lepení jsem si vzala veškerý materiál z kolekce Gingham Farm, jež jsem měla doma k dispozici a to Paper & Accessories Kit 12"X12", Double-Sided Journal Cards 24/ Pkg, Stickers 6"X12" a Planner Sticker Set 6/ Pkg. Titulní kartička je seříznutá ze 12x12 čtvrtky a doplněná o vystřižený motiv květiny z PL kartičky + mix samolepek.

 

Samolepky, zvláště pak ty k planneru, jsou velmi tenké, dají se tak krásně vrstvit přes sebe a výsledek není "nakynutý". V tomto týdnu jsem si tak užila lepení přes sebe dosyta.

 

I PL kartičku s písmenem A jsem ozvláštnila samolepkami, navíc se mi skvěle hodilo k fotce s Ajkou z dětského hřiště, kde jsme si mohly chvilku povyprávět, zatím co si děti hrály.


 Můj oblíbený narazítkovaný štítek od Kelly Pourkey nesmí chybět, tentokrát v barvě Leaf Green.

 
Pravá - protější strana je v kapse typu C. Tady jsem se snažila použít i druhou stranu již nalepených kartiček a to těch černých (viz článek).

I na této straně jsem vystřihovala z PL kartiček a vrstvila přes sebe jak papíry, tak i samolepky. A k popiskům jsem použila i spodní část - černý odstřižek 12x12 stránky, tam kde je čárový kód a název papíru. Použít můžete vše, meze se nekladou.


A ještě jeden label, jen s chybkou :( , také se vám to stává? Ach jo! Nejradši bych ten štítek strhla, přepsala a nalepila nový, ale je přilepený, tak fest, že by s sebou vzal i spodní papír a pokazila by se tak i druhá strana kartičky, a to se mi nechce podstoupit. Tak ho tu budu muset trpět :)

Tak zase za měsíc naviděnou, budu se těšit!

J.




1 komentář: