pátek 26. března 2021

Project Life Week 04/2021

Teď už bych vás měla začít zásobovat Project Life týdny tohoto roku a asi i o to víc materiálu od Ali Edwards. Ta je v současné době na našem e-shopu www.scrapylife.cz docela hit! A já jsem za to moc ráda, protože její produkty jsou nadčasové a dají se kombinovat snad s jakýmkoliv jiným materiálem (rozuměj kolekcí) a tématem. 

V dnešním příspěvku vám ukážu, jak jsem kolekci Project Life kartiček ze sady Stories By The Year od Ali Edwards nakombinovala se samolepkami s COVID tématikou od Photo Play Paper Co. Ne, že bych je pořád chtěla používat, ale doba si to žádá a za několik let, až budeme vzpomínat na tuto zvláštní dobu, to skvěle doplní. Vše jsem vložila do  plastových kapes typu A (Becky Higgins). 

Titulní kartičku jsem vytvořila výřez z bílé scrapbook čtvrtky o velikosti 4x6 inch na kterou jsem  nalepila vystřižený nápis "this week" z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year a oranžový proužek. Na nápis jsem natiskla datumy pomocí roller razítka.  Označení týdne jsem nalepila pomocí samolepící ABC/123 sady Color Vibe od Simple Stories. Barvy se sady Color Vibe BOLD přesně sedí ke kolekci Project Life kartiček ze sady Stories By The Year od Ali Edwards. 

Pořád mi kartička přišla nějak prázdná a tak jsem nalepila "globus s rouškou" ze sady samolepek Laugh Or Cry-Quarantine Life Outtakes a barevný proužek z další COVID kolekce The New Normal oboje od Photo Play Paper Co


Jak jsem psala výše, kartičky jsem zvolila z kolekce Project Life Stories By The Year od Ali Edwards. Vybrala jsem ty, na kterých je vidět celá barevná škála této kolekce. Samolepka "trička" je ze sady  The New Normal


Na dalších dvou fotografiích jsem zachytila kartičky z kolekce Project Life Stories By The Year od Ali Edwards, které jsem doplnila o nadpisy vytvořené pomocí sady Color Vibe BOLD a doplnila je chipboard (karton) samolepkami Storytelling Basics B/W Asterisks od Ali Edwards. Tato sada exituje ještě v barevné variantě. Došla mi písmenka "E" a tak jsem použila obráceně číslici "3".



Nebyla bych to já, kdybych opět nepřidala nějaké Phrase (slova) samolepky :-) a opět jsem je doplnila o hvězdičky ze sady Storytelling Basics B/W Asterisks od Ali Edwards.


Poslední kartička, kterou vám tu dnes představím je s nápisem "remember this", kterou jsem nařízla craft nožíkem  a vlepila fotku. Potom jsem ještě přidala barevný proužek z COVID kolekce The New Normal, nadpis "FEEL" Color Vibe BOLD - došla mi písmenka "E" a tak jsem použila obráceně číslice "3". Nakonec jsem doplnila chipboard (karton) samolepkami Storytelling Basics B/W Asterisks od Ali Edwards. 


To je pro dnešní den vše. Děkuji za přečtení a přeji krásný víkend,

Charlotta






Žádné komentáře:

Okomentovat