pátek 5. března 2021

Project Life Week 45/2020

Ve 45 týdnu Project Life alba 2020 nemám tolik fotek jako v některých jiných. O to víc se pak můžu rozepsat, což není čas od času na škodu. 

V poslední době své týdny tvořím hlavně ze zbytků materiálu, který se bohužel už nevyrábí, ale je to právě proto, abych si mohla pořídit a používat něco nového. 
V tomto týdnu jsem nakombinovala jak staré tak nové kolekce, které jsem vložila do kapes typu A (Becky Higgins).

Everyday kolekce od Becky Higgins byla úžasná a je škoda, že se už nevyrábí, ale tak to holt v tomto Scrapbook/Project Life světě chodí. Přesně řečeno, používala jsem tu Everyday papíry o velikosti 6x6. Na trhu je, ale nepřeberné množstvý jiných krásných sad papírů 6x6

Titulní kartičku jsem vytvořila z podkladové černé scrapbook čtvrtky.  Na tu jsem nalepila samolepky z  novinkového archu Laugh Or Cry - Quarantine Life Outtakes (Photo Play Paper Co.) Nakonec jsem  natiskla datumy


Jak jsem psala už výše, fotky jsem doplnila o Everyday papíry o velikosti 6x6 a k tomu jsem přidávala i kartičky z  bílé scrapbook čtvrtky. Na ty jsem někdy nalepila proužek papíru a nalepila samolepící ABC Color Vibes (Simple Stories)


Na některých kartičkách by bohužel nebyl text vidět a tak jsem je z části překryla etiketou



Tuto kartičku jsem mohla nechat klidně celou bílou a jen přidat text. Ale chtěla jsem, aby se element  etiket opakoval.  


Hezký den, 

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat