pondělí 22. března 2021

Project Life 2020 / Week 22

 Krásné pondělní ráno! Dneska vám ukážu náš týden s číslem 22 a také dva celkem jednoduché layouty. Tak pojďme na to!







S "Alinou" už jsme docela kamarádky a tak jsem se ji rozhodla zkamarádit také s Heidi Swapp :D Jako základ jsem použila kartičky z value kitu MAGNOLIA JANE právě od zméněné Heidi Swapp. Jelikož mi vyšla kapsa s malými 3x3 kapsičkami, musela jsem si kartičky ořezat. Minule jsem psala o tom, jak ten journaling flákám a tohle je názorný příklad. Fotek dost, ale ne na tolik aby mi to zaplnilo dvě stránky a tak je to "nahňácané" do jedné stránky. Naštěstí to byl jeden z takových těch obyčejnějších dní. Jelikož bylo na stránce fotek jídla celkem hodně, rozhodla jsem se použít ozdoby z kitu FOODIE. Pro označení týdne jsem použila abecedu ze samolepkové knížky z WITL kitu. Bílé frázové samolepky rozhodně nesmí chybět, když už flákám ten journaling :)





A aby tu nebyla jen jedna stránka s týdnem, rozhodla jsem se pochlubit i s maličko staršími layouty. Nejlepších na nich totiž je, že jsem je měla nalepené za 15 minut! Někdy prostě není potřeba stránky promýšlet a překombinovávat. Jednoduchosti je síla! :)

Kromě toho, že jsou layouty velmi jednoduché a zvládne je nalepit úplně každý, mají ještě jednu společnou věc - nalepené jsou z kolekce JUST A LITTLE LOVELY od Pink Fresh. Budu znít jako ohraná deska, ale v poslední době je pro me značka Pink Fresh prostě TOP! 

Ačkoliv lepím formát velký (konkrétně 9x12) ráda si kupuji spíš malé 6x6 papírové sady. Pro první layout jsem si vyhlídla jeden papír s ozdobami na rozstříhání a ty nalepila kolem fotky s tak nějak stejnými rozestupy. S pravidelností nebo symetričností si ve scrapu hlavu moc nelámu :) Nakonec jsem přes okraj fotky nalepila 3D ozdobu, kterou jsem našla v balení mixu ozdob. Musím říct, že toto provedení jsem si moc oblíbila, protože to obsahuje i enamelky! :D  Nápis "dream" jsem našla v balení chipboardových nápisů z kolekce GOLDENROD od 1Canoe2. Já a zlatá ... to je moje!




Na druhý layout jsem opět použila stejnou kolekci i stejné malé papíry. A pokud vám teď začalo vrtat hlavou, jak jsem to udělala, že mám papír po celé straně velkého, tak prozradím, že jsou napojené. Je to na fotkách i lehce vidět. Tuto fintu už jsem na layoutu použila několikrát a vždy se snažím ten spoj nějak zakrýt ozdobami. Tentokrát jsem spoj bez okolků "přiznala". Zdobila jsem ozdobami ze stejného balíčků ozdob jako na prvním layoutu. Nápis jsem ale tentokrát složila z puffy abecedy a pod nápis napsala krátký journaling o tom, jak Alys nechce chodit v dešti ven :D Jako třešničku na dort jsem přidala pár dalších enamelek a také jsem "důdlila" a dokreslila na layout pidi srdíčka, hvězdičky a tečky. 





 Tak ahoj v dubnu!

Bára 💖



1 komentář: