pondělí 29. března 2021

Project Life Week 05/2021

Pátý týden mého Project Life alba 2021 je zářivě červený. Hned jak jsem tyto kartičky v kolekci Project Life ze sady Stories By The Year od Ali Edwards viděla, věděla jsem, že je co nejdříve použiji. 
Kartičky spolu s fotkami jsem vložila do  plastových kapes typu A (Becky Higgins). 

Titulní kartičku ze sady Stories By The Year doplnila datumy pomocí roller razítka a přidala chipboard samolepku šipky a etiketou s černým nápisem "NOTED:" ze sady od Heidi Swapp. Tato sada etiket je mnoha různých barvách - černo/stříbrné, růžové, tyrkysové a zlaté


Sytě červené kartičky jsem pak uř jen doplnila bílé s černým potiskem. Po vyfocení, ještě před vložením do alba jsem dopsala texty. Důvodem proč mám ráda materiál od Ali Edwards není jen jeho univerzálnost, ale i krásný rukopis. 


Další etikety s černým a stříbrným potiskem ze sady od Heidi Swapp jsem použila i na jednotlivé fotky a pak dopsala text.


Výplňovou kartičku s nápisem "life right now" ze sady Stories By The Year od Ali Edwards jsem doplnila o část etikety s černým a stříbrným potiskem ze sady od Heidi Swapp.


Moc ráda ve svých týdnech popisuji co se nám během týdne děje nebo prostě jen to, co se mi honí hlavou. V celém albu je to pak mnoho krásných vzpomínek a informací, které bych si určitě za několik dnů/týdnů zvláště pak měsíců/let, určitě nepamatovala. A tak jsem vložila další výplňovou kartičku tentokrát s nápisem "around here ....." ze sady Stories By The Year od Ali Edwards. Nakonec jsem nalepila černo třpytkatou etiketu ze sady od Heidi Swapp a stříbrné chipboard samolepky závorek. 


Krásný začátek týdne, 

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat