pátek 19. března 2021

Project Life Week 47/2020 step-by-step

Přesně čtyři zdobící elementy jsem potřebovala na to, abych vytvořila 47. týden mého Project Life alba 2020. 

Nic složitého! Hlavně to bylo rychlé a já vím, že vypovídající hodnotu to bude mít stejnou, jako kdybych nad zpracováním strávila hodinu nebo víc. 

Nejprve jsem si na stůl připravila dvě plastové kapsy typu A (Becky Higgins). Na ně jsem si položila předem vytištěné fotografie - upravuji je v online editoru Picmonkey a tisknu si je doma na tiskárně Epson L850. Tato tiskárna má tankový systém (tekuté cartridge) a nemohla jsem si před lety vybrat líp. Děkuju Baru!

Pak jsem si vybrala Scrapbook/Project Life kolekci se kterou chci pracovat. Tentokrát se mi nejvíc líbila Click Core Kit (Becky Higgins) a kartičky položila hned vedle fotek. 

Jakmile mám položené fotky a kartičky, začnu přemýslet o doplňcích/ozdobách. Pod ruku mi přišel blok samolepek Journal Studio Sticker Book (Crate Paper), ve kterém je 445 kusů samolepek všeho možného včetně ABC. Těchto STICKER BOOK je nepřeberné množství různých designů a tvarů, ale jedno mají společné - samolepky v bloku k sobě krásně ladí, ať už je dáte dohramady jakkoliv. 
Z mé STICKER BOOK Journal Studio Sticker Book (Crate Paper) jsem vybrala nápisy "Hello Adventure", "Jurnal" and, které jsem doplnila o mé oblíbené Phrase (slova) samolepky, také z této knihy samolepek.

Po nalepení stačilo natisknout už jen datum pomocí roller razítka

A teď se už jen můete podívat, jak to celé dopadlo...




Hezký den, 

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat