pondělí 15. března 2021

Velikonoce se blíží :-)

Hezké ráno všem čtenářům Scrapylife blogu.


Po třech měsících se zase blíží větší svátky, tentokrát Velikonoce a jak se říká "Kdo je připraven, není zaskočen", tak jsem se dnes vrhla na první velikonoční přáníčka.

Probrala jsem své nasyslené zásoby a vše, co mi připadalo vhodné na přáníčka k Svátkům jara, jsem si připravila.

Bohužel jsem narazila na problém, že mě nenapadají žádná vyloženě veselá jarní přáníčka...nevím, zda je to tím, že je vše teď takové nijaké nebo jsem prostě jen nechytila inspiraci a tak je první várka přáníček spíš v tlumených barvách.... Ale snad se ještě barevně rozjezdu :-D k Velikonocům veselé barvy přece patří....

 

Na první přání jsem využila loňské papíry Farm meadow od Craft consortium (už jsem z nich dělala přání k Velikonocům 2020 - kdo by čekal, že Velikonoce 2021 budou ve stejném duchu jako ty loňské.....). Vystřihla jsem dvě vajíčka (obě jsem na krajích upravila ničičem papíru) a menší jsem podlepila větším - použila jsem 3D čtverečky, aby bylo přání plastické.

 



 

Tato přáníčka jsou vytvořená kombinací papírů z kolekce Along the way od Jen Hadfield a ozdob Storyline chapter od Heidi Swap. Na tvorbu ornamentu na přáníčku s motýlkem jsem využila pero na aplikaci folie Foil quill pen. 


Tomuhle přání říkám "folklórní", protože kytky mi připomínají vzor na kroji a nebo třeba na nějakých moravských ozdobách :-). A vzniko úplnou náhodou, protože jsem při hledání papíru se štítky od Lepikara, narazila na starší podzimní kolekci Autumn od Echo park paper a připadalo mi, že některé barevné ozdoby a papíry se dají klidně použít i k Jaru. Nápis Velikonoce je opět vyrobený pomocí pera na aplikaci folie Foil quill pen.



A tohle, zatím poslední přání, jsem vytvořila kombinací papírů a výstřižků z velkého papíru kolekce Along the way od Jen Hadfield a nápisem vytvořeným Foil qiull perem.


Z přáníček je to už vše, ale ještě Vám ukáži, jak to u mně vypadá, když tvořím - dcera to okomentovala dotazem : "A mami, proč si tady udělala tak strašněj bordel?" :-D

A jak to vypadá při tvoření u Vás? Pochlubte se v komentářích :-)

Hezký den a brzy "napočtenou" 

Kája







2 komentáře: