pondělí 8. března 2021

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2020 / week 2

"Alina" uchvátila nejen ostatní členky našeho design týmu, ale tako i mne! Vrátila jsem se v albu zase na začátek a s "Alinou" nalepila náš druhý týden v roce 2020.


Jak už jsem se tu v minulosti zmínila, ráda si dávám stejné scrap značky dohromady a stránky lepím převážně bez nějakého velkého míchání různých scrap značek. Stejně to mám i s Ali Edwards. Její styl produktů je úplně jiný než na který jsem zvyklá i než který navrhují ostatní scrap značky. Proto i na věci od "Aliny" mám v samostatné krabici ... takto to mám například i s Pink Fresh a dalšími značkami. Jelikož jsem toho z "Aliny" ještě moc nenalepila a kit "Week in the life" jsem si syslila, že to teda už taky vyzkoušim ... ale skutek utek. Všechny ozdoby jsem tak měla v těch pidi pytlíčkách a po nalepení tohoto týdne jsem se rozhodla její ozdoby seskupit do jedné krabičky. 

A jak to máte vy? Lepíte nejraději z mixu značek nebo jen z jedné a třeba i jen z jedné konkrétní kolekce? 


Kartičky pro tento týden jsem si vybrala z kitu STORIES BY THE YEAR. Je pěkná nálož kartiček a kartičky se tam několikrát opakují. Ali si hodně potrpí na vyprávění příběhů a tak není divu, že i kartičky jsou tak navrženy. Bez okolků se přiznávám, že já moc příběhy ve fotoalbu nevyprávím. Když sem tam napíšu jednu větu, jsem docela ráda. Jelikož jsem v tomto týdnu měla prostor na to se trochu rozepsat, využila jsem toho a to místo na delší journalig jsem si připravila.





Zdobila jsem hlavně samolepkami, které byly ke kitu WEEK IN THE LIFE 2020. Kromě kitu WITL jsem použila také chipboard ozdobu z FOODIE kitu. K označení týdne a vytvoření nápisů na kartičkách jsem použila svojí oblíbenou pěnovou abecedu od Paige Evans. Jeden arch je bílý a druhý takhle krásně tmavě modrý. Právě ta modrá abeceda se mi hodila nejvíc.






A teď už video z procesu lepení :)


Tak za 14 dní ahoj!

Bára


Žádné komentáře:

Okomentovat