pondělí 1. března 2021

Project Life Week 44/2020

Čtyřicátý čtvrtý týden a opět moje oblíbená  STORYLINE Chapters kolekce od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad. V podstatě jsem na tu toto Project Life dvoustranu použila jen tento sešit papírů a samolepek, které jsou součástí. 

Nadpisy jsem doplnila pomocí samolepící ABC Color Vibe od Simple Stories

Project Life kartičky, fotky a ozdoby jsem vložila do plastových Project Life kapes typu A od Becky Higgins

Titulní kartičku jsem vytvořila z výřezu scrapbook papíru ze sady STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad a natiskla datumy. Nakonec jsem přidala samoepky ze stejné sady.


Pak už jsem jen na všechny ostatní kartičky vytvořené z výřezů scrapbook papírů ze sady STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad, nalepila nadpisy pomocí samolepící ABC Color Vibe od Simple Stories


Na některé scrapbook papíry jsem nechtěla psát, protože by text nebyl tolik vidět a tak jsem nalepila bílou scrapbook čtvrtku

Nebylabych to já, kdybych nepoužila i Phrase (slova) smaolepky. Tentokrát jsem je lepila na fotky a kombinovala jsem oranžovo / zelenou barvu.






Hezký den, 

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat