pátek 12. března 2021

Project Life Week 46/2020

Jak už jste u mě zvyklí, i 46. týden mého Project Life album 2020 je velmi jednoduše zpracovaný. 

Project Life kartičky vytvořené ze sady STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad, fotky a ozdoby z té samé kolekce, jsem vložila do plastových Project Life kapes typu A od Becky Higgins

Titulní kartičku jsem vytvořila z klasické bílé Scrapbook čtvrtky o velikosti 12x12 inch a ořízla ji na velikost 4x6 inch. Na tu jsem nalepila proužek papíru a samolepky ze sady STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad. Nakonec jsem natiskla datumy a razítko "WEEK IN THE LIFE" do Ali Edwards. 

Ali Edwards je známá svou kreativitou a jednoduchým stylem. Mimo každoročních kolekcí "WEEK IN THE LIFE", vytváří i plno jiných kolekcí. Část můžete pořídit i u nás v e-shopu www.scrapylife.cz 


Na obou stranách tohoto týdne se objevuje stejné zdobení jako na titulní kartičce výše. 





Kartička o velikost 4x6 inch na kterou jsem nalepila samolepku - oboje ze sady STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad. Nakonec jsem přidala razítko Ali Edwards a Phrase (slova) samolepka


Stejné jako u předešlé kartičky 4x6 inch, tak i tady jsem použila kartičku i samolepky ze sady STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad.


Hezký den, 

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat