pondělí 23. července 2018

Project Life Week 47/2017

Ahoj všem,
věřím, že si užíváte krásné a pohodové prázdniny s foťákem za pasem. Tvoření odsouváte na vedlejší kolej, ale o to více fotíte, aby pak za dlouhých zimních večerů bylo co scrapovat.
Myslím, že letošní jaro i léto se povedlo, nebo aspoň mě to tak přijde. U nás je stálé počasí s velmi řídkými přeháňkami a tak co nejvíce času trávíme u jezera. Dny jsou si tak podobné jako vejce vejci a vlastně úplně takové lenošivě prázdninové, nezajímavé na publikování.


Dnes Vám ukáži, jak jsem zpracovala náš týden 47. z roku 2017 (ještě, že mi jich pár zajímavých ke zpracování chybí :). K ruce jsem si vzala kolekci September skies, kterou jsem obdivovala na stránkách Lotky, Ajky i Barči i Petry B. a na základě jejich publikování jsem si tuto sadu objednala. Barevnost jsem volila čistě holčičí růžovo-šedou.


Fotky jsem zasunula do plastových kapes typu A od Becky a nechala jim ostré rohy.
Na titulní stránku a vlastně na propojení obou jsem si vybrala kartičku s efektem březové kůry.  Lepící pěnová abeceda je od Amy Tan a pochází z mých letitých zásob, ale podobné má i Lotka zde. Kartičky jsem tentokrát zdobila pouze vrstvením na sebe. A fotografie zase nalepením výstřižku z kartičky + dolepením frázové samolepky od již zmiňované Amy. Na jednu kartičku jsem použila i českou samolepící abecedu od Barči. A ano, vím nad druhým e jsem zapomněla začernit čárku :) Baru, prostě příště potřebujeme ještě víc krátkých 'e'  :))





No a kdyby jste se přeci jen někdy nudili nebo začalo pršet, doporučuji Technické muzeum v Chemnitzu (z Prahy jen 2 hodiny autem), rodinná vstupenka nás stála 11€ , šatna byla zadarmo, na spoustu exponátů jste si mohli sáhnout a zkusit, jak vlastně fungují. Děti nejvíce zaujal mechanický psací stroj, stará telefonní ústředna a multimediální objekty jako například dřevěné zrcadlo.

Hezký den,

J.
 


1 komentář:

  1. Krásné stránky a kolekce September skies je opravdu pěkná a různorodá 🙂. Zrovna tyto kartičky s motivem dřeva si syslim. Vtipné je, že zrovna jsem použila tuto kolekci, ale stránka vypadá úplně jinak 🙂.

    OdpovědětVymazat