pátek 27. července 2018

Project Life Week 25/2018


Prázdninyyyyy! Sice hlavně pro ty školou povinné, ale i my ostatní se s tím trochu vezeme. Já třeba hlavně tak, že je tomu svému dítku musím ještě pořád plánovat a tím i přizpůsobovat svou pracovní dobu. Takže je jasné, že do toho "více volna" zařazuji i koníček mému srdci nejbližší - Project Life. 


V tomto týdnu jsem použila plastové kapsy typu C (Becky Higgins) a kolekci kartiček CHARMING Core Kit (Becky Higgins).

Titulní kartička je z kolekce Project 52 Fresh Core Kitna kterou jsem pomocí roller razítka natiskla datum a sešívačkou připevnila výstřižky z jedné z kartiček kolekce CHARMING Core Kit.


Tento týden se odehrával hned na několika místech a tak jsem ke každému místu vytvořila koláž fotografií a nadepsala jsem pomcí dvou samolepících abeced. Dvou proto, že jsem neměla dostatek písmen ani v jedné z nich (Happy Things Alpha). 



K jedné z větších událostí jsem pak přidala kartičku na kterou jsem nápis ze dvou samolepících abeced dala přímo na ni a sešívačkou připevnila výstřižky z jedné z kartiček kolekce CHARMING Core Kit.


Krásný víkend,


Charlotta


1 komentář: