středa 18. července 2018

Krásná Project Life kolekce Case of the Blahs a náš 6.týden


Hezkou prázdninovou středu všem, kdo zavítají na blog Scrypylife.


Dnes bych Vám ráda ukázala kapsovou stránku z 6. týdne tohoto roku – aneb snažím se dohonit letošní skluz (což neznamená, že nemám skluz i z loňska :o) ).

6. týden byl první po naší zimní dovolené (z té jsem tvořila malé minialbum, o kterém jste mohli vidět video zde) a tak se nesl v duchu vracení se do normálního režimu. Nebyl proto nijak bohatý ani na události ani na fotky. Pár jsem jich ale, i přes to, chtěla mít v albu a akorát mi vyšly na jednu kapsovou stránku :o)


Použila jsem tentokrát kapsu design A a kolekci Case of the blahs od Pinkfresh studio (dříve jsem to tak nedělala, ale teď jsem ráda, když si můžu koupit papíry i ozdoby z jedné kolekce a tvorba stránek mi pak jde rychleji od ruky).


Na úvodní kartičce s číslem týdne jsem po dlouhé době použila vyšívání (a zase jsem si uvědomila, jak moc je to oddychová činnost :o)). 
Nejprve jsem si ze dvou různých 6x6 papírů kolekce Case of the blahs vyřízla dvě 6x4 kartičky. Jednu jsem využila jako podkladovou a na druhou jsem si předepsala nápis "6.týden". Číslici jsem řezáčkem vyřízla a následně jsme si předděrovala to, co jsem chtěla vyšít. Když jsem měla vyšito, připadalo mi to takové „nijaké“ a tak jsem zkusila využít principu, který se používá v krasopise a každou linku, která se píše směrem dolů, jsem obšila ještě jednou. 



Na další kartičce jsem využila jednak papírových výřezů z kolekce Case of the blahs a také puffy srdíčko ze stejné kolekce.


 
Kartičku 3x4 s fotkou Toníkova prvního vysvědčení (i když bylo zatím jen pololetní) jsem nechtěla přímo zdobit nápisem, abych nepřišla ani o kousek obrázku vysvědčení, tak jsem jí proděrovala a bavlnkou (stejnou, kterou jsem vyšívala nápis na úvodní kartičce) jsem přivázala visačku (také z balíčku kartonových výseků kolekce Case of the blahs).


3x4 kartička v pravé kapse vznikla ze dvou papírů 6x6 (moc se mi líbil zelený pruhovaný papír a ještě jsem ho měla zbytek – ořez z 6x4 kartičky a tak jsem ho zde použila a tím i kartičku pěkně sladila s titulkou a 6x4 kartičkou v dolní řadě). Omlouvám se, za rozmazanou kartičku, ale tím, že byla celá popsaná, došlo při rozmazávání textu k rozmazání celé kartičky :o(



Kartičky 6x4 v dolní řadě jsou opět zdobené papírovými výřezy z kolekceCase of the blahs. Nápis Comfortable in chaos se mi skvěle hodil k fotce, která asi většině z Vás připadá absolutně nezajímavá, ale já se při pohledu na ní musím usmát. Toník přišel ze školy se slovy „mami, sesypalo se mi pár písmenek“, otevřel penál a tam tohle…. :-)




To je pro dnešek vše, doufám, že si užíváte léta a prázdnin a zase v srpnu se těším „na počtenou“.

Kája




Žádné komentáře:

Okomentovat