pondělí 9. července 2018

Layout - INSTAX 2

Dnešní příspěvek bude pokračováním článku z června, kde jsem na layout použila INSTAXové fotografie.
Jen s tím rozdílem, že místo kolekce BOYS FORT jsem použila kolekci OH HAPPY LIFE a nechala inspirovat Ajky stránkou. No, nakonec máme společnou jen tu kolekci a pár kytiček :)
A pokud nemáte INSTAX, nesmutněte, některé fotolaby již nabízejí vyvolání fotografií v tomto vzhledu i formátu.







Na stránku jsem použila zbytky papírů z kolekce OH HAPPY LIFE, které mi ještě zůstaly. A pak spoustu a spoustu dalšího materiálu z této kolekce. Jako třeba samolepkovou knížečku, sadu papírových a acetátových výřezů, puffy samolepky a gumové ozdoby.
Jen dřevěný rámeček uprostřed stránky jsem dostala od Lotky jako jeden z mnoha dárečků z výletu do USA.

Detaily stránky:






A tip pro cestovatele výletníky :) Kopec se jmenuje Zlatník a nachází se v Českém Středohoří.

A to je vše, krásný prázdninový čas a příští týden na blogu!

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat