pondělí 2. července 2018

SCRAPBOOK a naše malá výzva 2.

Minulou středu odtajnila Ajka (najdete ji v tomto článku) naši malou výzvu a dnes jdu se stránkou na trh já.

Nejdříve musím říct, že jsem byla celý měsíc napnutá, jak to naše "klání" dopadne. Nikdy předtím jsme se totiž s Ajkou a ani s jinými členkami týmu nedomlouvaly na obsahu článků či na materiálu, ač to tak občas vypadá, když použijeme stejný materiál či techniku v krátkém časovém sledu.

Ale abych se dostala k "jádru pudla" někdy na přelomu května a června jsme si stanovily s Ajkou materiál, který použijeme a že to bude velká stránka (možná příště dojde na PL i s jinými členy týmu :)
Tak tedy základ bílá čtvrtka, sada 6x6 papírů Baby Boy od Becky Higgins, enamelky od Pinkfresh, razítkovací abeceda od Kelly Purkey, černý StazOn a vyšívací bavlnky. To je vše! 


Hned na úvod se přiznám, že místo StazOnu jsem použila klasický černý polštářek. Neb jsem zjistila, že mi StazOn vyschl :( Razítkování se tak stalo mou černou můrou a trvalo mi asi nejdéle z celé stránky a to jsem tiskla jen 5 písmen. Ještě, že jsem nezpracovávala fotku mladšího syna, ten má jméno na 7 písmen .) Prostě jsem nebyla spokojená s otiskem, který má dle mého k dokonalosti daleko.

Foto z procesu, tak jako Ajka nemám, a ani jsem na to nešla tak pečlivě jako ona. Schválně, kolik podobností ve stránce najdete? Hlasujte v komentářích :)


Moje stránka má představovat novorozence ležící na prošívané (patchworkové) dece. 
Na bílém základu, čtvrtku jsem si otočila na hladkou stranu, jsou tak nalepené čtverečky o velikosti 1x1 palec. A některé z nich podlepené 3D lepícími čtverečky pro "naducaný" efekt. Na pár z nich jsou pak ještě nalepené enamelky


Prošití jsem zvolila zadním stehem na základní čtvrtku. Použila jsem bílou vyšívací bavlnku na půlku stránky a na druhou světle modrou, tak že je šití kolmé na bílé stehy.


Fotografii jsem poté podložila zbytky barevných papírů a z jednoho vystřihla girlandu jako ozdobu.Pro větší plastičnost jsem ji podlepila 3D lepícími čtverečky.


Další ozdobou je rozetka - kokarda, složená ze 4 proužků papírů 1,5x6 palců. Papír je opravdu pevný, tak jsem musela použít i sešívačku, aby rozetka hezky držela dokola. Jako poslední na řadu přišlo razítkování, ale o tom jsem už psala výše.


Za mě byla tato výzva fajn a doufám, že si ji zopakujeme. Tak jako píše Ajka, musí se nad tím víc přemýšlet. Příště bych razítkování vyměnila za samolepící abecedu, ale o to to byla větší výzva.

A co vy? Střihnete si výzvu s námi? Svoje stránky můžete prezentovat na Instagramu s #nasemalavyzva. Těšíme se na vaši inspiraci!

Krásný sváteční týden a v pondělí se sejdeme u nového článku.

J.



1 komentář:

  1. Krásná stránka ❤️. Mrzí mě, že tě razítkování zradilo. Bylo to opravdu moc fajn a dokonce mě bavilo i vyšívání. Už se těším, co si zase vymyslíme 🙂.

    OdpovědětVymazat