pátek 20. července 2018

Project Life Week 24/2018

Dvacátý čtvrtý týden jsem do svého Project Life alba zpracovala tak rychle, až jsem překvapila samu sebe :-D 

Už když jsem si připravovala a tiskla fotky, věděla jsem, že určitě použiju 


plastovou kapsu typu C (Becky Higgins) a typu A (Becky Higgins) a tak se stalo. Výběr kolekce CURRENTLY Core Kit (Becky Higgins) byl náhodný, prostě jsem nějakou kolekci vzala a začala přidávat velké (4x6 inch) kartičky.

Titulní kartička je z kolekce Project 52 Fresh Core Kitna kterou jsem pomocí roller razítka natiskla datum, tentokrát oranžovým inkoustem, podle barvy použitých kartiček. Nakonec jsem nalepila Word Phrase (slova) samolepky a doplnila je Puffy (měkkou) samolepkou.


Další jasnou volbou, jak jsem si procházela kartičky CURRENTLY Core Kit (Becky Higgins), byly ty malé (3x4 inch) na kterých je natištěno "CURRENTLY READING", "EATING" a "WATCHING". Opět jsem je doplnila o Word Phrase (slova) samolepky a Puffy (měkkou) samolepky


Protože jsem ty malé "CURRENTLY" kartičky měla už jen "naležato" a chtěla je i přes to použít, podložila jsem je.


Další typ kartiček na texty jsem mimo již výše zmíněného doplnila nadpisy pmocí samolepící abecedy



Poslední "výplňovou" kartičku jsem také dozdobila nadpisem pmocí samolepící abecedy a  Word Phrase (slova) samolepkou.


Krásný víkend,

Charlotta


1 komentář:

  1. Líbí se mi barevné ostrůvky na ČB fotkách, stejně jako kolekce Currently. Vždy když si vybírám kartičky, tak mě napadne, že by z nich bylo hezké minialbum.

    OdpovědětVymazat