středa 11. července 2018

Project Life Album "ME" - Charlotta


Dnešní příspěvek nebude, jak jste zvyklí od Ajky, ale ode mě. Udělaly jsme taková malá škatulata a tak jsem se rozhodla, že to dnes bude méně o textu, ale o to více o fotkách.  Na začátku roku jsem vám v jednom z příspěvků psala své PL a Scrap plány na tento rok. Jedním z nich bylo i plánované malé album o velikost 6x8 inch, které bude jen "JÁ". 

Původně jsem plánovala i celou video procházku tímto albem, dokonce ji mám i zpracovanou. Budu k vám upřímná, vzhledem k tomu, že texty jsou až moc dobře čitelné, rozhodla jsem se to trochu změnit, ale VIDEO je. Kdo mě zná už déle, ví,že texty zásadně nezveřejňuji. Je to  pro mě hodně osobní, víc než fotka.

Tak konec řečí, zde je mé PL album "JÁ" a má témata.

1. "JÁ"



2. "REÁLNÝ ŽIVOT"
3. "NEJLEPŠÍ NÁPOJ"


4. "SELFIE"


5. "SOUČASNÉ GENERACE NAŠÍ RODINY"


6. "CO JÍME"


6. "MOJI HRDINOVÉ"


6. "MOJI HRDINOVÉ" - pokračování
7. "SPOLEČNÝ ČAS"


8. "PROČ MÁM RÁDA PRAHU"


9. "MOJI KLUCI"


10. "VZPOMÍNKY NA JÍZDY"


11. "MŮJ ČAS"
12. "ZÁBAVA"


13. "PROČ TĚ MILUJU"
12. "TECHNIKA"


VIDEO procházka


Hezkou středu a těším se vás opět v pátek,

Charlotta



5 komentářů:

  1. Ta temata jsou super, to si budu muset nekdy vyzkouset, az se zase budu po detech hledat :) bozi, Lotko! 😘

    OdpovědětVymazat
  2. je to skvelé a nezverejňujem texty ani ja, alebo len veľmi výnimočne, ak tam nie je nič, čo by mi vadilo zverejniť. Album je nádherný a fakt láka k inšpirovaniu sa :) Ale moja krabica nespracovaných fotiek by sa urazila, takže na to si asi dlho ešte počkám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krasne a zase jedna skvela inspirace. 😉

    OdpovědětVymazat