středa 25. července 2018

Project life album 2017 - 14/2018



 
Nejprve bych ráda poděkovala Lotce za záskok. Je štěstí, že máme tak šikovnou šéfovou a její osobní album je opravdu krásné. Dnes vám ukáži stránku, na které jsem trochu vyzkoušela nové barevné razítkovací mini polštářky Archival.













Fotky jsem měla připravené v kapse typu P (tedy na kartičky v rozměrech 4x4, momentálně jsou na skladě tyto). Tématicky to bylo různorodé a nemohla jsem se vzdát fotek z pečení. Nakonec jsem to vyřešila čtvercovou odklápěcí kapsičkou. Místo bílé čtvrtky jsem jako podklad použila čtverečkované kartičky, které jsem seřízla na rozměr 4x4.

Horní část stránky je z jednoho dne, tedy spíš večera. Jelikož to byly holčičí akce, použila jsem růžový papír ze sady papírů 6x6 Sweet Nothings. Na první kartičku jsem přidala pěnovou ozdobu Day 2 Day - Meal Time a úžasnou kartonovou ozdobou ze sady Jídlo. Na celé stránce jsem použila razítkovací abecedu Stay Colorful (O jsem nahradila 0).


Další kartička patří novému objektivu. Foťáček je z Puffy Numbers od Heidi Swapp. Samolepky jsou ze samolepkového notýsku od Jen Hadfield.


Středové části dominuje razítkování. Použila jsem odstín Vibrant fuchsia, který se mi hodil k odstínu mísy.  Na první kartičce  se opět opakuje kombinace kartonové a pěnové ozdoby. Zkusila jsem razítkovat nejprve na bílý papír, nevím proč jsem to tak nechala, teď to vypadá jako maskovaná chyba, ale měnit to už nebudu.


Na fotky z venčí jsem pro změnu použila žlutý papír ze stejné kolekce Sweet Nothings (je to opravdu zapadlá perla, což je škoda) a nápisy jsem razítkovala odstínem Sunflower. České kartonové ozdoby jsem vyměnila za letní od Freckled Fawn (odloupla a nalepila jsem pouze horní část) a za enamelové trojúhelníčky od stejné firmy.





A jak se mi razítkovalo? Fantasticky. Otisky byly jednolité, krásně výrazné a nemusela jsem razítkování opakovat. Navíc se dají tři sady naskládat do kovové krabičky, jsou tedy krásně skladné. Samotné polštářky jsou díky své malé velikosti opravdu roztomilé :) a krásně se drží.

A všechny kartičky pohromadě vypadají takto:

.

To je pro dnešek vše.
Přeji krásné tvoření :).

Ajka

2 komentáře:

  1. Ají, super stránka! Úžasně barevná a papíry jsou opravdu zapadlá perla. Ale to razítkování je úplně nejvíc fantastické! Doufám, že než se rozhodnu ke koupi nebudou polštářky fuč :) P.S. Razítkovací abecedu mám také, tak můžeme vymyslet další challenge :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, Jaruš 🙂. Snad na tebe zbydou, protože jsem z nich nadšená. Na další společný počin se moc těším 🙂.

    OdpovědětVymazat