středa 4. července 2018

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 40/2017

Náš 40. týden. Už skoro vidím konec roku 2017! Skoro .... :D

Tentokrát jsem měla do týdne docela dost fotek a tak jsem se rozhodla udělat stránku ještě víc minimalisticky než normálně a nakonec to ani tak nedopadlo. Posloužila mi kolekce Snapshots (momentálně vyprodaná, ale Lotka vám ji jistě ráda znovu objedná), které jsem ještě dala jednu šanci, ale zjistila jsem, že to prostě pro mne není ono. Je na mne nějak moc barevná :)


Tento týden je navíc po dlouhé době i jeden, kde zcela chybí moje "svatá trojice". Jsou tam pouze použitá zlatá glitter srdíčka. O to víc jsem nešetřila chipboardy z té samé kolekce. Týden jsem také ozdobila vystřiženými kytičkami z jedné kartičky. Titulní kartička je z kolekce Project 52 Fresh. Docela se mi zalíbilo,  jak jsou ty titulní kartičky "stejné" ale přesto "jiné". Uvidíme jak to bude v případě roku 2018 (až se k němu někdy dostanu ...).






A tady je video z toho, jak týden vznikal :)


Tak zase brzy ahoj!
Bára


1 komentář:

  1. Krásná stránka 🙂. Kolekce taky vypadá dobře a má i světlé kartičky 😉.

    OdpovědětVymazat