pondělí 30. července 2018

Balím na cesty - Traveler´s notebook

Půlka prázdnin za námi a půlka před námi.
Jak už název napovídá dnešní článek bude o mojí cestovatelské krabičce poslední záchrany :)  
Poprvé jsem na cestě tvořila letos v květnu (článek zde) teď už mám za sebou 3 cesty, podělím se tedy s vámi o pár zkušeností.





Když jsme letos v květnu vyrazili na prodloužený víkend do Německa chtěla jsem si s sebou vzít hlavně fotoaparát Instax, co jsem dostala od Ježíška. A až asi 2 dny před odjezdem mne napadlo, proč si vlastně nevzít s sebou i nějaké scrap věci a zkusit tvořit na místě. Tak jako to dělají jiné ženy, které sleduji na Instagramu. Takže večer jsem zasedla a ušila si svůj Traveler´s notebook z kolekce BOYS FORT (v e-shopu naleznete krásné české nebo od Simple Strories) zabalila si pár věcí ze stejné kolekce a jelo se.


První prázdninový týden jsme opět vyrazili do Německa, ale tentokrát pod stan. Bála jsem se, že nám třeba bude pršet nebo vyšší vlhkosti. Přeci jen jsme stanovali na břehu jezera, kde často padá rosa (letos tedy ne, bylo to vyprahlé i tam a po rose či srážkách ani vidu ani slechu). Řešila jsem tedy, jak případně ochránit mé poklady a budoucí dílo :) Doma jsem si našla plechovou krabici od čaje, která velikostně akorát odpovídala TN a začala jsem balit. TN jsem si zase ušila, tentokrát z papíru z kolekce Midnight (viz foto). To určilo i barevnou škálu dalšího materiálu, kartiček EVERYDAY, samolepek a papírových výseků od Amy Tan. Dále jsem si zabalila nůžky, mini sešívačku, rolovací lepidlo, 3D samolepící čtverečky, černý a červený slabý fix, zlatý fix, washi, razítkovací barvy a datumové razítko od Heidi. 
Výbava skromná, ale nic mi nechybělo, tvořilo se mi radostně a rychle.


Na týden do Vysokých Tater jsem si toho zabalila podstatně víc :) I když plechovou krabici jsem použila i tentokrát (mám vše pohromadě a nezničí se mi to při převozu). Zabalila jsem si do ní TN ušitý ze sady papíru Case of the Blahs, enamelky a papírové samolepky ze stejné kolekce. Papírové výseky také od Pinkfresh Studio, PL kartičky Explore, barevně odpovídající fixy enamelkám, černý fix a zlatý Wink of Stella, rolovací lepidlo, 3D samolepící polštářky (nejsou moc fotogenické, proto na fotografii chybí), washi, nůžky, mini sešívačku i s náboji, razítkovací barvu a rolovací razítko i sady razítek Together a Right now od Heidi a jeden mini akrylový bloček. Tentokrát jsem měla méně času na tvoření, ale i tak jsem si to užila. Jediné, co mi tentokrát chybělo bylo více času na tvoření a pravítko.

Co bych si určitě pořídila, kdybychom jeli letos k moři? Určitě bláznivou kolekci Poolside od Fancy Pants Design. A Ježíškovi letos napíšu o koženkový cestovní deník nebo možná o tento :) ať mám kde ty cestovní TN skladovat!

Budu ráda, když mi napíšete do komentářů, co si balíte vy na tvoření mimo domov.

Krásný den!

J.


6 komentářů:

  1. Jaru, naaaaadhera!!!!! Akorát jsem na dovolené a každé ráno, když všichni ještě spí, tak tvořím svůj historicky první Treveler’s Notebook. A pocity??? Je to skvělé, jsme v půlce dovolené a já mám celou půlku zpracovanou v TN. Tím, že dělám vždy jen jeden den, připravují si i speciální hýbací “vložky”, které doplňuji fotkama. Takže jsem nadšená :-) a těším se na ten tvůj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotko, díky! Těším se na tvůj TN, určitě ho máš parádní!!

      Vymazat
  2. Jaruuuu, pilotem nepis :( ten v teple mizi!
    Jinak teda klobouk dolu!!! Uz se tesim na prohlidku hotovych TNek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pilot mizí v teple? Jsem nevěděla, zatím nic nezmizelo:)

      Vymazat
  3. Super inspirace! Je to paráda tvořit přímo na cestách, člověk se pak vrátí domů a má ty vzpomínky rovnou na jednom místě. Vždycky lepím po večerech a nejdu spát, dokud nemám daný den hotový. Ale je to časově náročnější a tedy aplikovatelné spíš při pobytu na jednom místě než při toulání se nějakou zemí, takže to už provozuji jen výjimečně a do budoucna už mám takový deník v plánu jen jeden, jinak už si píšu jen elektronicky.
    Co si balím s sebou, když tedy chci dělat deník cestou? Začínala jsem nějak takhle. Obsah zůstal, ale desky byly nepraktické, nic použitelného jsem nesehnala, takže jsem si na to ušila takovou taštičku, mám k tomu i návod :-).
    Ať se dobře tvoří (nejen) na cestách! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milko, děkuji! Možná se na příští cestu nechám inspirovat.
      U nás je přes toulky manžel a ten s sebou vozí jen notýsek na zapsání ušlých km a vystoupaných m :) Dovolené s dětmi se spíše podřizují jim :)

      Vymazat