pondělí 16. července 2018

Project Life - přání

Prázdniny jsou v plném proudu, ale já nezahálím a scrapuji, kde se dá.
Tento rok jsem si už vyzkoušela scrapování na cestách, pod stanem (článek připravuji) a teď i na chalupě. Ještě bych si ho ráda vyzkoušela na horách, uvidíme, polovina roku ještě zbývá :)  Snad se mi to splní.
Dnes vám ukáži, co jsem vyrobila z Charming Core Kitu od Becky Higgins. Obdobnou inspiraci z kitu Sweet najdete zde.



Charming Core Kit mám doma něco přes rok. Zatím se na pořad dne dostal pouze jednou.  
Přiznám se, není to, alespoň pro mne, úplně ta top kolekce. Dala jsem si ale závazek trochu ji provětrat. Vytvořila jsem pár přání a několik ozdob na Project Life stránky nebo na layouty.
Kromě Charming Core Kitu jsem použila pouze bílou čtvrtku (na základy přání), nůžky, lepící pásku z dm a samolepící čtverečky pro dodání 3D efektu.
A voilá: 




To je konec mé chalupářské mise! A tímto bych chtěla poděkovat babičce Marušce za laskavé poskytnutí zahrady k focení na chalupě a za přísun proviantu!

Přeji Vám krásný týden a alespoň jednu hodinku věnovavou tvoření!

J.


 


Žádné komentáře:

Okomentovat