pondělí 20. června 2016

Project life Week 46-48/2015

V dnešním příspěvku vám představím hned tři své Project Life týdny najednou. Jak jinak než z mého PL skluzu :-)

Vzhledem k tomu, že nejsou skoro vůbec zdobené, šlo to pěkně rychle od ruky. Ve všech případech jsem použila jen kartičky z Core kitů Project Life® Becky Higgins...







Doplňky jsou maximálně samolepící písmenka a datumové roller razítko. Toť vše! :-) Rozdíl je pouze v použití plastovýchkapes.


Týden 46


Kartičky jsou ze sady September SkiesCore kit Project Life® Becky Higgins. Plastové kapsy Becky Higgins jsou typu “S” a “H”.


Titulní kartička je doplněná pouze o datum pomocí roller razítka.


Poslední ozdobou této dvoustrany je použití Glossy Accent lepidla, který vytvořil efekt skla na žárovce.


Týden 47


Kartičky ze sady Currently Core kitProject Life® Becky Higgins jsem doplnila o pár etiket (vytištěné zdarma z internetu), fotografie a ručně psané texty.

Plastové kapsy Becky Higgins jsou typu “H” a “A”.

  
Na titulní kartičku jsem nalepila označení týdne pomocí staré samolepící abecedy a natiskla pomocí roller razítka datum daného týdne.


Pomocí těchto krásných kartiček “WATCHING”, “EATING” a “READING” jsem stránku spojila a napsala na dané texty.


Týden 48


Kartičky opět ze sady Currently Core kitProject Life® Becky Higgins jsem jen doplnila fotografiemi, ručně psaným textem a puffy samolepkami srdíček ze sady Baxter Tiny Shapes Puffy Stickers.

Plastová kapsa Becky Higgins je typu “A”.

  
Na titulní kartičku jsem rukou napsala “Love lives here”, přidala další puffy samolepky a datumu pomocí roller razítka.


Hezký den,

Charlotta



3 komentáře:

  1. wow, ty jsi rychlík! :) Krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Lotko, tvé dohánění skluzu obdivuji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) člověk se s tim nesmí patlat, zvlášť kdyz ma skluz, ale je fakt, ze to pak není takové propracované

      Vymazat