středa 22. června 2016

PL minialbum a MINC

Pokaždé když tisknu fotky do PL alba, manžel pofňukává, že nemá žádné naše fotky, které by mohl nosit s sebou. Pár malých, které měl v peněžence, mu dcera už dávno sebrala, protože je strašně nutně potřebovala... Na začátku června měl narozeniny a to byla ta správná příležitost k výrobě minialba. 








Mělo by být malé, skladné a taky odolné. Rozhodla jsem se tedy využít PL kartičky v kombinaci s fotkami a vše jsem pro jistotu zalaminovala. Protože je formát malý použila jsem k laminování miniMINC, který na pracovním stole zabírá mnohem méně místa než klasická laminovačka. 

K fotkám jsem vybrala kartičky z kolekce Favorite things a Dreamy. K ruce jsem si samozřejmě nachystala i enamelky a pár puffy samolepek.


Po  připravení fotek, jsem si k ruce přizvala i malou pomocnici, aby mi do albíčka přikreslila pár obrázků. Tak vzniklo opravdu společné "dílo".


Po kompletaci jednotlivých stránek, jsem všechny poslala s laminovací folií do laminovačky a následně ostřihla a zaoblila rohy.


Sice jsem chtěla vše svázat knihařským kroužky, ale nakonec jsem použila jen stuhu, kterou jsem protáhla dírkami ve folii.


Zde máte ukázku, jak vypadají stránky uvnitř alba. Sem tam jsou kartičky dozdobené enamelkami...







Albíčko splnilo svůj účel a udělalo radost. Až nebudete vědět, co vše dělat s PL kartičkami, zkuste třeba i takový menší projekt. Je to milá pozornost a vše je hotové během pár chvil.

Přeji krásné léto.
 


Adéla


9 komentářů:

  1. supeeer album! to musela být radost! a ta stuha je určitě lepší než kroužky, vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani! :) Radost byla a občas v něm večer zalistujem, když malá spí...asi abychom si připomněli, jak vypadá. :)

      Vymazat
  2. Super napad!!!!! ;-) dily za inspiraci, je to moc hezke

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Hlavně to bylo celkem rychle a je to taková drobnost, která potěší. :) Asi uděláme i něco podobného pro babičky.

      Vymazat
  3. Ty jo super nápad, co s ležatýma kartičkama, když nepoužívám D kapsy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já je i používám, jen jich mám opravdu moc! :)

      Vymazat
  4. skvelé :-) hlavne si ja omrknem tú laminovačku

    OdpovědětVymazat