úterý 7. června 2016

Dnes na Scrapylife stole - organizace PL skluzu

Dnes na Scrapylife stole leží hlavně počítač s fotkama, foto tiskárna a můj pomocný list, jak se neztratit v celé v tom svém Project Life sklzu...









Před několika měsíci jsem na internetu narazila na skvělou tabulku, která mi pomáhá s přehledem toho, co mě ještě čeká dodělat v mém Project Life tvoření. 

Nemám tam jen jednotlivé týdny mého Project Life alba 2015 a 2016, ale i tématická alba jako jsou "Školka", "Dovolená", "Prví rok", atd...

Říkáte si, že by se Vám taková tabulka také hodila? Není problém, napište mi na info@scrapylife.cz a já Vám ji pošlu :-)


Přeji krásný den,

Charlotta


5 komentářů:

  1. Charlott, moc pěkná fotka s čarami od letadel a tabulku chci, chybí mi asi 2 roky a 30 tydnu:) Jaaja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaajo, děkuji a tabulku pošlu :-) Já jsem tabulková a musím mít vše přehledné, tak ti to snad také pomůže stáhnout skluz :-)

      Vymazat
  2. Charlottko,tabulku potřebuji nutně :-) skluz mám opravdu veliký :-) děkuji. Mail pošlu

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Charlotto, moc prosim o tabulku, Malik bys mela mit z nedavne chalenge:-)

    OdpovědětVymazat