středa 15. června 2016

PL - přípravy na oslavu

Ve svém albu už se blížím do finále dubna. Zbývá mi ještě zpracovat víkend v Drážďanech, ale o tom až příště. V mobilu jsem našla pár záběrů, které jsem si chtěla uchovat, tak jsem vytvořila ještě jednu stránku, která je víceméně bez textu a je spíš o vzpomínkách na všední dny... Vytáhla jsem tedy svůj PL kufřík, ve kterém mám pár enamelek, samolepek a ozdob, které nejvíc používám. 




Tentokrát jsem potřebovala větší PL kartičky a překvapivě jsem nenašla všechny v jedné kolekci, které by se mi k sobě hodily, tak jsem sáhla do kitu Currently, Midnight a Playful.

Celé stránce dominuje fotka z přípravy pozvánek na narozeninovou oslavu. Vadilo mi, že jsou za Ellou vidět police, tak jsem je z fotky odstřihla a přilepila na bílou čtvrtku. Mohla jsem to i vyretušovat v počítači, ale takto se mi to líbí víc. Všechny poznámky k fotkám jsou opět vytisknuté, rozstříhnuté na proužky a podlepené pěnovou páskou.


Zdobení jsem tentokrát nepřeháněla a vystačila si s enamelkami a několika puffy samolepkami. Tato kartička je z kolekce Playful, která je plná veselých barev a hravých motivů zvířátek.
.

Tato je zase z kolekce Midnight, což je taková "PL must have", protože je díky své barevnosti neuvěřitelně univerzální.


Poslední kartička je z kolekce Currently, která si mě získala svou hravostí a kombinací jemných a veselých barev. 


Přeji krásné jarní dny a radost při tvoření knihy vzpomínek.
 


Adéla


3 komentáře:

  1. Pekne to ladí aj ked sú to rôzne sady a vďaka za náhľad na kartičky - ono sa to dosť zle kupuje ked nie je vidno čo vlastne v tej sade je :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne to ladí aj ked sú to rôzne sady a vďaka za náhľad na kartičky - ono sa to dosť zle kupuje ked nie je vidno čo vlastne v tej sade je :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Lubico, jen doplňující info - u většiny sad kartiček Becky Higgins dostupných na Scrapylife jsou vždy pod produktem pdf soubory, který si můžete rozkliknout a je tam vždy celá sada k vidění. Viz. např. pod popisem produktu SOUBORY: http://www.scrapylife.cz/papiry-karticky/project-life-becky-higgins/core-1-1-1-1-1-1-1-kit-1-3-a-1-2-orig-sady-pl/Currently-Core-1-1-1-1-1-1-Kit-1-2-originalni-sady.html

      Vymazat