pondělí 13. června 2016

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 2. týden

Dnešní stránka bude o tom, jak jsem nevědomky ladila stránku podle fotek; o tom, jak jsem si vyrobila vlastní kartičku a tom, jak nepotřebujeme mít tuny ozdob (ale stejně je vždycky mít budeme, protože je přeci potřebujeme).

Jelikož už se mi podařilo dolepit album pro rok 2015 a titulku pro rok 2016 jste viděli v minulém článku, tak dnes vám ukážu 2. týden z roku 2016. 


Jelikož se mi v tomto týdnu se mi sešlo pouze 5 fotek, vybrala jsem si kapsu v designu A. Jako základ jsem si vybrala Everyday kolekci a jelikož jsem chtěla zachovat design pluskových značek, sáhla jsem i po Everyday papírové sadě. Jak jsem v úvodu psala, vyrobila jsem si jednu kartičku, aby mi ladila. Jedná se o tu, kde je fotka 'Ípáku'. Aniž bych to tušila, nějak podvědomě, jsem ozdoby ladila i s fotkami. Jak je vidět, jedná se o kontrasty černé, červené a bílé. Už se přestávám bát stříhat do kartiček, tak jsem nadpisy některých, použila jako ozdoby k fotkám. Titulní kartičku k týdnu jsem si vybrala z kolekce a pomocí abecedních razítek dotiskla "WEEK 2". Jurnaling jsem si předem napsala na počítači a vytiskla. Na dozdobení jsem použila i enamelky







... a takhle jsem při lepení postupovala.






7 komentářů:

  1. ty stříháš do kartiček!!! huuuu! báječná stránka, Baru, miluji tyhlety typy stránek všednodenní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu mne z toho bolelo u srdce, ale stříhám! :D

      Vymazat
  2. Baru, je to moc krásná stránka. Moc se mi líbí, když stránky tolik nehýří barvami a přitom tam barvy jsou. Navíc se to k lednu hodí :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle (!!!) je mega inspirace Baru! (Mimochodem, mám týden 13 8) :D) Takže až dodělám challenge, tak zkusím něco podobného :). Juch, díky :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle (!!!) je mega inspirace Baru! (Mimochodem, mám týden 13 8) :D) Takže až dodělám challenge, tak zkusím něco podobného :). Juch, díky :))

    OdpovědětVymazat