středa 8. června 2016

Mé seznámení s MINCem

Dnes bych Vám chtěla představit svůj první "projekt", který jsem vytvořila s pomocí aplikátoru folií MINC od Heidi Swapp. Doma mám menší puntíkatou verzi, ale dělá se i větší, do kterého se vejdou i třicítkové stránky. Mám ho doma už od vánoc, ale rozbalila jsem ho až teď. Určitě to znáte, něco strašně nutně potřebujete a pak nemáte dost času se nové "hračce" věnovat. Takže když mě jedna z mých zákaznic požádala o vytvoření poděkování pro svého lékaře, usoudila jsem, že čas MINCování je zde. :)



Aplikátor "nalepí" folii na místa, která jsou potištěna černým tonerem z laserové tiskárny. To byla v mém případě největší překážka, protože doma mám jen tiskárny inkoustové a v copycentru mi nechtěli potisknout vlastní kartony. Půjčila jsem si tedy od maminky menší laserovku, ale tu jsem zase nemohla donutit k tisku na papír vyšší gramáže. Po pár pokusech jsem to vzdala a byla vděčná za oboustrannou pásku a vytiskla nápisy na tenký papír a ten podlepila. Heidi naštěstí myslela i na to, že ne všichni tiskárnu mají a ve své nabídce má i spoustu kartiček a samolepek, které si můžete dozdobit dle sebe nebo tvořit vlastní nápisy speciálním markerem.


Součástí startovního balení jsou i vzorky folií. Na svůj první pokus jsem tedy jednu z nich využila. Překvapilo mě, jak jsou tenoučké a je potřeba s nimi pracovat opravdu opatrně. Neměla jsem dost odvahy, abych do ní střihla, takže jsem si do plastové kapsy narovnala nápisy a překryla větším kouskem folie.



MINC jsem nastavila na úroveň 3, ale příště nastavím asi teplotu vyšší, protože se na pá místech folie nechytla.


Během pár vteřin je stroj nažhaven a je možné vložit přenosovou folii do otvoru.


Po opatrném sejmutí stříbrné folie už na mě čekal lesklý nápis. Mám moc ráda takto lesklé detaily na PL kartičkách a nechápu, proč jsem MINC nevyzkoušela dřív. :) Musím mu dát ve své pracovně větší prostor.



Toto je výsledek. Díky folii působí přání mnohem slavnostnějí a já doufám, že bude má zákaznice s výsledkem taky spokojená. :)


Mějte se krásně a občas nakoukněte do skříně, jestli tam nečeká nějaký skvělý materiál, který čeká na zpracování.
 

Adéla


2 komentáře: