pátek 24. června 2016

Diářový květen

Měsíc se s měsícem sešel a já k vám opět přicházím s ukázkou mého diáře od Heidi Swapp. Tentokrát měsíc květen.















Jako první mám tentokrát své poznámky. Když nestíhám, poznamenám si aspoň heslovitě, co jsme dělali. K tomu mi slouží tyto květinové listy:




Jako další je přehled měsíční. Musím se přiznat, že jsem teď nějak nestíhala, tak mám jen stručně poznámky obyčejnou tužkou:



Následují týdenní přehledy. Zde jsem použila modrý domeček. Je to puffy samolepka z této sady.


Na další stránce jsou použity přímo doplňky k diáři. Konkrétně tyto: Memory Planner Washi Day Marker Stickers, Memory Planner Word Jumble Stickers, Hello Beautiful Sheer Stickers. Použila jsem i razítko od Technique Tuesday Perfect Picture. Mezi listy je vložen letáček z akce, na které jsme byli.


Tady jsem použila jednu washi pásku. Nápisy super a narozky jsou udělány pomocí razítka od Lawn Fawn a kytička je z Memory Planner Floral Clear Stickersek.


Razítkovala jsem i v dalším týdnu a to pomocí clear mini stamps a dalších


Na stránku s posledními dvěma dny tohoto měsíce jsem pak použila jen razítko od již zmíněného Technique Tuesday.


Za sebe musím říct, že ta kombinace černá/bílá se mi v diáři líbí nejvíce.

Pro dnešek je to vše. Krásný víkend a v pátek opět na přečtenou.
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat