středa 1. června 2016

PL - druhý dubnový týden

Vytiskla jsem pár fotek a zpracovala další část dubna. Protože už trochu flákám zápisky, beru si na pomoc telefon a Google kalendář a taky zálohované fotky a snažím se zjistit, co jsme vlastně dělali a jaká data bych měla vytisknout. 








Tentokrát jsou obsahem takové běžné dny, kdy se toho zase tolik neděje. Sáhla jsem po kapse v trochu atypickém designu. Přesný název bohužel nevím, ale je součástí např. této sady. Aby celá stránka nebyla složená jen z fotek, použila jsem jednu doplňkovou kartičku z kolekce September skies a vytvořila zase odklápěcí kartu, která schová další fotku a text, který je tentokrát osobnějšího charakteru a chtěla jsem ho skrýt. 


Kartička se souhvězdími se sama o sobě krásná, tak jsem na ní přidala už jen pár třpytivých kamínků.


Texty jsem vytiskla a nastříhala na proužky. Některé z nich jsem podlepila pěnovou páskou.


Na některé kartičky jsem přidala "puffy" samolepky. Tato se mě obzvlášť hodila, protože děda většinou nerozumí tomu, co Ella říká a tak drží a čeká, co přijde... 


A tady zase další z mých malých chyb.. :) Fotky jsem si tiskla sama na formát A4 a zapomněla jsem, že tato velká by měla mít formát 15x20cm, ale zůstala v plné výšce (tedy 21cm), ozdobila jsem si ji texty a srdíčky...a pak musela srdíčka sundávat a řezat. A z těch lesklých fotek to jde opravdu ztuha.


Na závěr ještě detail odklápěcí karty.


Děkuji za nahlédnutí.
 


Adéla



Žádné komentáře:

Okomentovat