úterý 21. června 2016

Dnes na Scrapylife stole - Vyhlášení VÍTĚZKY


Dnes na Scrapylife stole neleží vůbec nic, tedy až na doposud zavřený počítač a diář. 

Dnes jsem především pobíhala po centru Prahy ať už kvůli Scrapylife nebo rodinným záležitostem... 









Také jsem dodělávala svůj bolehlav: svatební dar v podobě předpřipraveného svatebního alba o kterém jsem vám psala minulý týden. 

Měla jsem na vás tolik otázek a hlavně jsem vás tím žádala o pomoc. DÍKY MOC VŠEM co mě v tom nenechaly, pomohly a napsaly své komentáře.

Pomocí Random.org. jsem vylosovala vítězku, které tímto gratuluji...

STÁŇA BICKOVÁ

Výhrou je 108 kartiček z nádherné kolekce Southern Weddings Core Kit od Becky Higgins!







Přeji krásný den,

Charlotta


3 komentáře:

  1. jůůůůůůůůůůůůů, paráda, moc děkuju :) ... já se do toho našeho svatebního alba asi fakt budu muset pustit :) s touhle nádherou to půjde samo :) :)

    OdpovědětVymazat