pátek 19. srpna 2016

Dovolená v ČR

Je tady pátek a s ním i mé pravidelné příspěvky. Dnes vám ukáži začátek naší červnové dovolené.  Ano, už začínám zpracovávat červen. Hurá!














Pro úvod jsem zvolila kartičku z kolekce Picturesque. Na tu jsem pouze nalepila dřevěný výsek DOVOLENÁ V ČESKU a označila datum.

Všechny ostatní kartičky, výplňové i s textem, jsou z kolekce September Skies.

Na této stránce není vůbec žádné zdobení. Nějak mi k tomu nepasovalo. Jediné co jsem udělala, že jsem dvě velké fotky rozstřihla na čtyři malé.


Tato stránka je zároveň úvodní stránkou do nového, druhého alba tohoto roku. Zatím ovšem nemám žádné vybrané :-).

Přeju všem krásný víkend a v pátek opět zde.
Petra


4 komentáře:

  1. Jeeee vy jste taky byli ve Zdaru! Tam bylo krasne a ty masinky jsou uzasne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Tobik je takovy nas masinfirek, tak vždy hledame jestli v okoli něco není. A tady to bylo opravdu pekne :-)

      Vymazat
  2. Krásná! Myslím, že není potřeba pořád hodně zdobit. :) Časově jsme na tom podobně, taky se chystám na červen...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji! Presne. Nekdy je méně více. Jsem rada, ze v tom nejsem sama. Nejhorsi je, ze jak ten skluz narusta, tak se mi to nejak ani nechce delat :-)

      Vymazat