středa 31. srpna 2016

PL - puntíkatý červen

Při zpracování druhého červnového týdne jsem využila toho, že Ella měla na fotkách stejné puntíkaté tričko jako v předchozím týdnu a většinu doplňkových kartiček jsem použila ve stejné kombinaci. Tedy bílá s černými nebo šedými puntíky a k tomu špetka růžové...
Tentokrát jsem zase nepotřebovala moc pomůcek - pár kartiček z kolekce Currently, enamelky, datumové razítko, 3Dpásku a chipboard ozdobu...












I když jsem původně chtěla stránku barevnější, jsem ráda, že jsem ji udržela ve spíše neutrálních tónech. Z kolekce Currently jsem vybrala dvě kartičky v bílošedé kombinaci a doplnila růžovými akcenty.


Vzhledem k tomu, že zápisky už si ani moc nedělám, nemám na stránkách moc textu. Spíš jsou to jen popisky fotek a na ty mi úplně stačí, když si text vytisknu na pásky a na fotky přilepím. Líbí se mi i různé přesahy, aby nebylo vše striktně v rastru kapes. Tyto dva popisky jsem si nejdříve cvičně umístila a pomocí 3Dpásky nalepila až na plastovou kapsu. (Viz první fotka nahoře). Datumy jsou narazítkované a jako doplněk enamelová kytička.



Jak už jsem psala dříve, téměř na každé stránce mám srdíčko. Nevím proč, ale je to takový univerzální milý motiv. Nejinak je to i v tomto týdnu - fotka našich milovaných jahod od babičky a enamelové srdíčko jako doplněk.


Na další z doplňkových kartiček jsem použila bílý karton s embossovanými puntíky a ozdobila jen černým chipboard nápisem.



Přeji krásný poslední prázdninový den. Zítra nás čeká zase školka, snad to bude s úsměvem. :)
 
Adéla


Žádné komentáře:

Okomentovat