pátek 26. srpna 2016

Diář & červenec

Je pátek a tím pádem i moje příspěvky. Dnes vám ukáži můj diář (Memory Planner Gold Foil Dots), a to konkrétně měsíc červenec.















Jako první je měsíční přehled. Tady jsem kromě mých oblíbených razítek použila i zlatou samolepící abecedu od Heidi Swapp, která je jako doplněk určena přímo k tomuto diáři.
Následují týdenní přehledy. Ani tady nemohla chybět razítka, ale tentokrát jsem použila jen dvě. Jako první je to razítkovací abeceda Clark´s od Lawn Fawn
a druhé razítko je od Amy Tangerine s kolekce Better Together.
Na některých stránkách jsem jako ozdoby použila Memory Planner Washi Day Marker Stickers. Ty jsou dělané opět přímo pro tento diář.

Pro jeden náš výlet se mi hodil nápis special day a ten najdete na tomto archu samolepek
A když už jsem byla u těch ozdob z kolekce Hello Beautiful, nalepila jsem i tyto dvě puffy samolepky enjoy a smile. Ty najdte tady.

Na zbytku stránek je už z 90% jen text.

Užijte si víkend. Mají být vedra, tak nejlépe někde u vody.
A v pátek opět zde :-)

Petra



1 komentář:

  1. Mně se tak ty diáře libí, taky bych takový brala, ale mám strach, že to nebudu stíhat. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat