pátek 5. srpna 2016

Výlet cyklohráčkem

Můj poslední "projectlifový" příspěvek byl zpracován do kapsy designu B. Dnes vám ukáži druhou stranu této kapsy, a to konkrétně náš výlet cyklohráčkem. Mašinkou, kde si děti po dobu jízdy můžou hrát.













Pro tuto stránku jsem zvolila kolekci Picturesque od Becky Higgins.
Jako první jsem na úvodní kartičku narazítkovala nápis pojedeme. Využila jsem razítkovací abecedu Clark´s od Lawn Fawn.


Protože mi fotografie zakrývala část kartičky, která měla být vidět, použila jsem skalpel a do kartičky nekompromisně řízla.




Druhá kartička velikosti 6x4 je z kolekce Strawberry také od Becky Higgins. Na kartičku jsem jen nalepila jízdenku a doplnila textem.


Aby toho řezání nebylo málo, přišly na řadu i kartičky 3x4. Tady je jedna z nich.


Dvě kartičky jsou výplňové.


Na konec jsem pak na jednu fotografii nalepila dřevěný výsek výletníci


a na jednu nalepila enamelku ve tvaru srdíčka.


Taková je tedy stránka z našeho výletu cyklohráčkem.
Vám přeji krásný víkend a v pátek opět na přečtenou.

Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat