pátek 12. srpna 2016

Sportovní den v Project Life albu

Jednu květnovou sobotu byl v naší městské části pořádán první ročník sportovního dne. Počasí nám přálo, tak jsme se tam vyrazili podívat. Také jsme chtěli, aby si kluci něco vyzkoušeli. A jak jsme si to užili, se můžete podívat níže.







Pro tuto akci jsem zvolila jednu kapsu z této sady. Konkrétně design S a kartičky z kolekce Open Book od Becky Higgins.

Z jedné kartičky 3x4 inch jsem vystřihla nápis start here a spolu ze samolepkovou frází memories ji nalepila na první kartičku této stránky. Toto spojení se v podstatě objevuje na celé stránce.



Na propojení stránky jsem využila samolepící abecedu, která je součástí již zmíněných samolepkových frází.



Na této stránce jsem také použila můj oblíbený Fuse a pomocí přídavné kapsičky jsem si udělala jednu kartičku odklápěcí.




Mimochodem na tuto chodící a skákací gumu jsem si zkoušela stoupnout a udělat nějaký ten krok a není to vůbec jednoduché. Moc se mi nedařilo :-). Vlastně vůbec :-).

Užijte si víkend a příští pátek opět zde. Budu se na vás těšit.
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat