pondělí 15. srpna 2016

Project Life školní album – 1. třída (příprava) a vyhlášení VÍTĚZKY


V minulém příspěvku jsem Vám představila svá klasická Project Life alba, která mám vedená po týdnech. 

Dnes Vám ukážu další ze svých alb, tedy alespoň jeho přípravu, tentokrát školní mého syna.


Na Scrapylife blogu jste si mohli už přečíst dva články ohledně tohoto školního alba „Project Life školní album“ a „Project Life školní album– první den





Teď mě napadlo, že mám vlastně i školkové album, které jsem ještě na Scrapylife blogu nepublikovala, tak to třeba může být jeden z příštích příspěvků. Dělala jsem ho do alba ve formátu 6x8 inch.

Dnes to tedy nebude o finální podobě stránek, ale o tom jak jsem si vše připravovala. Jednotlivé fotky mám v počítači roztříděné po: rok/měsíc/příležitost (tj. např. "ŠKOLA").  Fotky mám pak pojmenované ve formátu 11082016 (den měsíc rok) a tak se mi pak fotky hrozně jednoduše hledají a přidávají do alba. 


Velkou výhodu mám v tom, že třídní učitelka našeho prvňáčka svou třídu fotila i během roku při různých příležitostech a tak mám i fotky z akcí (divadla, návštěva zubařky ve třídě, atd.), kam se rodiče běžně nedostanou.


Další výhoda je, že ač první třída je ve třetím patře budovy, rodiče smí chodit s dětmi do třídy celý rok. Párkrát jsem toho využila, abych si mohla syna a jejich třídu vyfotit a tak mám další ojedinělé kousky fotek. Jsou to třeba fotky tabule s látkou, kterou probírali, knihovna, nástěnky, vánoční stromeček ve třídě a hlavně můj syn bavící se se svými spolužáky, atd.


Také byli se třídou dvakrát (zima, léto) na škole v přírodě a skoro denně jsme dostávali fotky. Mé srdce jásalo pokaždé, když něco došlo. Jsem si jistá, že si to dokážete představit.


V neposlední řadě jsou to učebnice, sešity, výkresy a různé pracovní listy, které přes rok dělali a já je shromažďovala na jedno místo. A když jsme na konci roku přinesly zpět domu krabici z výtvarky, hned byla možnost kam nashromážděné věci uschovat před tím, než vše nafotím.


Předpokládala jsem, že se k tomu nafocení dostanu dřív, ale bohužel. Tak skoro před začátkem dalšího školního roku třídím a fotím vše co naše dítě vytvořilo...



...zachycuji jeho vývoj v psaní,...


 

...počítání,...


...a nakonec i jednotlivé měsíce v žákovský neboli Zápisník, či jak oni tomu dnes říkají.


Hlavně se mi nechtělo nic vyhazovat a vše jsem musela vyfotit i ty sebemenší papírky! :-)

A abych nezapomněla fotek z cest do školy s různými členy rodiny a kamarády, domácí přípravy a psaní úkolů mám taky nepřeberně.


Přefocuji i vysvědčení, diplomy, přihlášky do kroužků, pohledy ze školy v přírodě, atd. Ani vám nebudu psát kolik fotek do školního alba mám, prostě fotím všechno, všechny a to pořád!!! Milují mě za to :-D 

Vypadá to, že nic nebrání v tom, teď nechat vše vyvolat, vložit do školního alba, trochu dozdobit a dopsat texty, ale o tom zas až někdy příště.

---

Dnes také musím vyhlásit VÍTĚZKU SOUTĚŽE, kterou jsem vylosovala pomocí Random.org. 

Zajímalo mě, jaké jsou vaše pocity z vašich vytvořených stránek a všem vám musím moc poděkovat! Jste mou inspirací a motorem v jednom a tak bych nejraději odměnila všechny, ale bohužel to nejde.

Vítězkou, která si může vybrat jednu 1/2 nebo 1/3 sadu PL kartiček od Becky Higgins z e-shopu Scrapylife dle vlastního výběru se stává:

RENÁTA VYK

(Renáto, jen Vás poprosím, vyberte si sadu a udělejte si klasickou objednávku. Do Poznámky mi napište, že je to výhra. V tomto týdnu jsem na dovolené, ale jakmile se vrátím, tak se s Vámi spojím a domluvíme vše potřebné. Děkuji za pochopení)


Děkuji všem co napsali, moc si toho vážím.

Krásný den a vítězce gratuluji,


Charlotta




5 komentářů:

  1. Jééé, to je super zpráva po ránu! Děkuji moc, mám obrovskou radost! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to krásně připravené :). Všechny výkresy, sešity, atd. budeš dále skladovat? Nebo jakmile vše vyfotíš a zpracuješ, tak to poputuje pryč?
    Vítězce gratuluji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc Aji :-) Jakmile vše zpracuju a co nepůjde do rámečku, poputuje pryč.

      Vymazat