středa 17. srpna 2016

PL - konec května

Sice jsem se dostala do dvouměsíčního skluzu, ale rozhodla jsem se, že než začnu "přeskakovat", dokončím květen. Tentokrát jsem z posledního květnového týdne vybrala zase celkem dost fotek, tak jsem stránku odlehčila tím, že jsem použila širší bílé orámování. Na stránce je kartiček jen pár - jsou z kolekce Currently a Super cute.










Sebrala jsem odvahu a znovu vyzkoušela propisoty od Amy Tangerine. Tentokrát se mi otisk povedl, musím jim dát zase šanci.


Na jednu z fotek jsem přilepila kartičku ze Super cute kolekce a schovala tak další obrázek s mým narozeninovým dárkem. 


Z jedné kartičky jsem vystřihla několik nápisů v bublině a ty jsem pak využila na několika místech. Stránka se tím pěkně propojila. Texty jsem většinou tiskla přímo do fotek, ale pro některé datumy jsem využila razítko a černý Staz-on.


Ke zvýraznění fotky jsem využila rámeček z lepenky a doplnila další z vystřižených Supercute bublin. Pro oživení jsem je podlepila svou oblíbenou 3D páskou.


A tady už je celá stránka.

  
Mějte se pěkně.
 
Adéla








5 komentářů: