středa 1. února 2017

Týden 3/17


Ahoj :), dneska pro vás mám tak trochu netradiční stránku. Dostala jsem od mamky k narozeninám Fujifilm Instax mini 8 v překrásné červené barvě a tak mám stránku z instantních fotek.
Je to paráda, když se fotka hned (rozumějte po cca 5 minutách) ukáže a nemusí se kvůli tomu lítat do Fotolabu a překvápko, jestli se to vůbec povedlo, je jako bonus :).


Původním záměrem byla stránka bez použití jediné kartičky. To se mi nepovedlo, musela jsem použít dvě z kolekce Midnight, protože jsem neměla na co napsat journaling. Jinak je celá stránka vytvořená ze šestkových papírů Amelia od Seven paper- včetně malých ozdobných čtverečků a bannerků s nápisy. Písmenka jsou moje nejoblíbenější - pěnová Rise & Shine Alyx Alpha od Amy Tan. 


Kartička s označením týdne má stejný design jako ta vpravo dole - bílé kytičky na béžovém podkladu. Ten se, bohužel, ztratil v postprocesu, takže přidávám i jednu backstage fotku, kdy jsem stránku poslala mamce ke schválení.

A ano, většina mých stránek vzniká na podlaze v chodbě. Nemám totiž dostatečně velký stůl na všechny ty serepetčiky :D.


Doufám, že se vám stránka líbila - instaxových fotek teď můžete čekat víc, už jsem musela dokoupit náplň a aktuálně fotím black & white :). Včera jsem dala do Fotolabu film z Praktičky, vyvoláno by mělo být nejdéle 20. února (15 pracovních dní, ach...), tak mi držte pěsti, ať se na to dá koukat :).

Mějte se nejlíp :)

K.


Žádné komentáře:

Okomentovat