středa 15. února 2017

Mé PL začátky

Taky tak rády (rádi?) procházíte stará alba? Vždycky si vzpomenu, co jsem kdy dělala, jak jsem se u toho cítila a co jsem si myslela. Oproti loňsku mám rok 2015 vcelku kompletní - chybí mi podlepit fotky z Vánoc a dopsat texty. Slibuji, že to doženu :).

Pojďte se se mnou podívat, jak vypadaly moje PL začátky...


Úplně původně jsem dělala album 6x8 inch, strašně mi vyhovovalo, nicméně jsem se do něj přestala vejít ve chvíli, kdy jsem si pořídila zrcadlovku. Najednou jsem měla milion fotek, které jsem chtěla mít u sebe hezky pohromadě. Tak jsem vzala všechno, co bylo v nejkrásnějším albu, které doma mám, a přendala to do velkých kapes. Je až s podivem, že i tak k sobě všechno hezky ladí. 


Ráda jsem míchala kartičky z různých kolekcí a fotky jsem neměla orámované. Jak tak na to zpětně koukám, možná bych mohla kartičkama míchat i teď, moc se mi to takhle líbí. Mimochodem, Albrechtice byly mým "happy place" už před 2 lety :). 

Jak je vidět na další stránce - scrapnout se dá úplně všechno. Třeba nové ponožky. Ty jsem horlivě fotila v rámci prokrastinace před zkouškou z novověku. Zkoušku jsem nedala, ale stránka pěkná. Moje nejoblíbenější <3 :)



Následující dvoustránka je první dělaná originál do velkého alba. Už jsem měla Cyrila (foťák) a byla jsem z něj strašně nadšená. Taky je to první stránka s rámečky kolem fotek - pokud vím, tak je dělám už pořád. 


Jaké byly Vaše začátky s ProjectLife? 

K.


3 komentáře:

  1. Já jsem začínala ne-becky systémem. PL jsem objevila, ale chtěla jsem si ho nejdřív "levně" vyzkoušet. Koupila jsem si obyč šanon a euroobaly na fotky s kapsami. Do nich jsem nastříhala papíry a jela jsem podle fotek, které už jsem měla dávno vyvolané, podle akcí. Moje první kartička je naprosto děsná :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já naopak stará alba nikdy neotevírám. Je to pro mě hrůza vidět, jaký paskvil jsem dokázala stvořit. A postupně se to posouvá, takže sice PL album dělám od r. 2005, ale dokážu snést vždycky až to nejnovější, což je teď blbý, protože v něm mám 2 týdny :D a 2016 taky ujde, ale změnila bych polovinu věcí.

    OdpovědětVymazat
  3. tak ja som tiež začala na 6x8, ale prišla som na to, že je to hrozne malé :D buď som nemala miesto na fotky alebo na popisky....ale teraz, keď už kolážujem, by to možno aj stačilo, ale zas by som mala málo miesta na zdobenie a to by mi bolo ľúto...

    OdpovědětVymazat