pátek 10. února 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - Week 5/2017

Při vkládání dnešního Project Life VIDEO TUTORIALU mě přepadla lehká panika, zda bude vůbec co prezentovat. Youtube se, ale nakonec umoudřil a tak vám mohu představit 5.týden mého PL alba 2017.

Když jsem se přemýšlela, kterou kolekci kartiček použiji při zpracování této dvoustrany, rozhodla jsem se vrát k mé první nejoblíbenější a vlastně i Becky Higgins nejstarší kolekci kterou je...


... Midnight Core Kit. Jsem si jistá, že mnoho z vás ji zná, ale pro osvěžení paměti, je to alespoň pro mě krásná, jednoduchá a hlavně barevně nenásilná sada kartiček. Hlavní barvy jsou bílá, černá s prvky žluté a šedé, takže se hodí snad úplně ke všemu. 


A když už jsem zvolila klasiku v kartičkách ani u plastových kapes tomu nebylo jinak, použila jsem design A.

Asi se budu opakovat, ale většinou si "prohrabu" své zásoby a připravím si, co by se mohlo hodit. Tentokrát to bylo - chipboard (kartonové) samolepky hvězdiček, samolepící písmenka ve vhodné barvě, nádherné plastové ozdoby ve zlaté barvě se zrcadlovým efektem od naší Báry :-), stařičké etikety a roller razítka na datum. Dvě roller razítka jsem měla proto, že každé z nich má jiný font a já nevěděla, který použít.

Na fotce ještě nejsou vidět foam (pěnové) samolepky od Amy Tan a phrase (slova) samolepky z nové diářové kolekce od Simple Stories.


Na předem natištěnou titulní kartičku jsem nalepila označení týdne pomocí staré abecedy a narazítkovala datum.


Tento týden jsem použila i razítka. Moc je v klasickém týdenním PL nepoužívám, ale je to jedna z činností, které chci změnit. Vzhledem k tomu, že jsem razítkovala na foto papír, použila jsem Staz-On, který je určen na lesklé a velmi hladké povrchy. Otisk razítka jsem opakovala na několika místech, abych si opět splnila "potřebu opakování" :-) Nakonec jsem na každou kartičku přidala chipboard (kartonovou) samolepku hvězdičky a text.


Další zdobení bylo následující: foam (pěnové) samolepkyphrase (slova) samolepky z nové diářové kolekce od Simple Stories, plastové ozdoby 


chipboard (kartonové) samolepky hvězdiček, phrase (slova) samolepky z nové diářové kolekce od Simple Stories


phrase (slova) samolepky z nové diářové kolekce od Simple Stories



A i tentokrát si můžete prohlédnout mé VIDEO



Hezký víkend,

Charlotta



7 komentářů:

  1. Klasika - stále krásná, ta bude snad věčná, jako "malé černé" :-)! Moc povedené, Lotko :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super stránka, připomíná mi hodně AE. Úplně si mě tím nadchla, takže ja jdu vybalit tuhle kolekci a scrapnout si s ní nejakou stránku:)

    OdpovědětVymazat